0

 

راه حل‌هایی برای ذخیره کردن (صوتی)

توضیحات

یکی از دوستانم، همه چیز را نگه می‌دارد. اگر اسمش را موش خرما بگذاریم، به بزرگ‌ترین و حریص‌ترین جونده‌ها توهین کرده‌ایم. خانه و دفترش پر از جعبه، پرونده و توده‌های عظیم کاغذ، کتاب، لباس، عکس و زلم زیمبو است که همه هم طوری پخش و پلا هستند که به قول خودش انگار به تازگی مورد اصابت بمب قرارگرفته‌اند.

اگر بخواهیم همه‌ی وسایل و کاغذها و اطلاعاتی که داریم و به دست‌مان میرسد را نگه‌داری بکنیم، خیلی زود خانه‌مان شبیه به انباری شده و حافظه‌ی کامپیوتر و هارد اکسترنال و فلش‌هایمان پر خواهد شد. مک کورمک در قدم اول به ما یاد می‌دهد که بدانیم چه وسایل و داده‌هایی را باید حفظ کرده و چه چیزهایی را بایستی دور بریزیم. مرحله‌ی بعدی، آموختن روش‌های نگه‌داری اطلاعات است. داده‌های ذخیره شده‌مان بایستی آنقدر دقیق و طبقه‌بندی شده باشند، که هر زمان نیاز داشتیم، به آسانی بتوانیم آنها را پیدا کنیم. نحوه‌ی درست ذخیره‌سازی نیازمند آموختن تکنیک‌هایی است که نویسنده آن‌ها را نیز شرح می‌دهد.

دیگر جا برای نگه داشتن یادگاری‌ها و وسایل‌تان ندارید؟ حافظه‌ی هارد اکسترنال‌تان پر شده و مدام با پیام خالی کردنش مواجه می‌شوید؟ حافظه‌ی موبایل‌تان جای ثبت فیلم‌های تازه را ندارد؟

با صرف زمانی کوتاه برای شنیدن این خلاصه کتاب صوتی، خودتان را از شر اطلاعات و وسایل بیهوده راحت کنید. مک کورمک یادتان می‌دهد که چگونه زندگی‌تان را به انباری تبدیل نکنید!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مارک مک کورمک
مترجم: سعید خاموش

گوینده

سحر بیرانوند

حجم (مگ)

22

مدت زمان (دقیقه)

30

دیدگاهی دارید؟