0

 

رمزگشایی زبان مردان (صوتی)

توضیحات

تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید که همراه با مردی، در خیابان یا شهری ناشناس به دنبال جایی باشید و شما پیشنهاد دهید که از کسی برای پیداکردن آن مکان سؤال بپرسید اما با جواب منفی از سوی او مواجه شوید؟ به نظر شما چرا مردان از آدرس پرسیدن خوششان نمی‌آید؟

اگر دوست دارید از راز درونی مردان خود باخبر شوید لازم است پای صحبت‌های یک مرد بنشینید. دیوید توماس و استفن جیمز این کار را برای شما راحت کرده‌اند و با نوشتن کتاب رمزگشایی زبان مردان (Yup ,Nope, Maybe) برخی از مهم‌ترین دلایل رفتار مردان را با شما در میان گذاشته‌اند. این نویسندگان با روایت تجربه‌های واقعی خودشان، ویژگی‌های شخصیتی مردان را به شما می‌شناسانند.

با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که مردان بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که شما فکر می‌کنید. اما خبر خوب این است که اگر یاد بگیرید چطور فکر آن‌ها را بخوانید، همه چیز بسیار ساده‌تر خواهد شد. نویسندگان این کتاب علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربه‌های خود، تحقیقات زیادی در این زمینه انجام دادند و با ارائه نتایج این تحقیقات پاسخ بسیاری از سؤالات ذهنی شما درباره مردان را می‌دهند.

هدف اصلی کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان درواقع درک تفاوت‌های مردان است و با این هدف به مردان نیز پیشنهاد می‌کند تا دربارهٔ خود کنجکاوی نشان بدهند تا بتوانند به علت واقعی اعمال خود پی ببرند و خودشان را بهتر به شریک زندگی‌شان بشناسانند. همچنین می‌خواهد مردان را ترغیب کند تا آن‌ها هم به اندازه، درباره‌ی زنان کنجکاو باشند و به علت واقعی اعمال زنان پی ببرند.

پس اگر می‌خواهید زندگی را درک کنید و باکیفیت زندگی کنید، خوب عشق بورزید و فرزندانتان را عالی تربیت کنید، باید جزء اصلی تشکیل دهنده‌ی انسانیت، یعنی ویژگی‌های جنسیتی و تأثیر آن بر همه‌ی ابعاد زندگی و ارتباطش با آن را بشناسید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دیوید توماس، استفن جیمز
مترجم: مریم تقدیسی

گوینده

کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

337

مدت زمان (دقیقه)

360

دیدگاهی دارید؟