0

 

رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت هشت راه و رسم بهترین مدیرها (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت: هشت راه و رسم بهترین مدیرها نوشته رابین شارما، در قالب یک داستان پرکشش درس‌هایی را برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق و حرفه‌ای ارائه می‌دهد و مهارت‌های لازم را به شما می‌آموزد.

در این اثر برجسته که در دنباله کتاب پرفروش راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته شده است، رابین شارما (Robin S Sharma) استاد راهبری و سخنور معروف روشی قدم به قدم برای بازگرداندن اعتماد، تعهد و روحیه به سازمان شما و در عین حال تغییر روش زندگی‌تان ارائه می‌کند.

شارما با بینش باورنکردنی و سادگی ستودنی‌اش، خرد جاودانه مدیران آرمان‌گرا را در هشت درس عملی در کتاب رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت (Leadership wisdom from the monk who sold his Ferrari) ارائه کرده که مدیران، کارآفرینان و راهبرها می‌توانند به سادگی و بلافاصله از آن‌ها استفاده کرده تا در این دوران پردلهره، روحیه‌ها را افزایش دهند، وفاداری را تقویت کنند، سطح تولید را بالا ببرند و زندگی شخصی خود را بهبود ببخشند.

این کتاب در قالب یک داستان ساده به نگارش درآمده و اثری است که شما را به شدت تکان می‌دهد و در شما اشتیاق و انگیزه‌ای برای تبدیل شدن به یک مدیر ستودنی و مثال‌زدنی و موفق ایجاد می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رابین شارما
مترجم: فرناز تیمورازف

گوینده

کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

234

مدت زمان (دقیقه)

500

دیدگاهی دارید؟