0

 

روانشناسی بدبینی (صوتی)

توضیحات

دنیل فریمن و جیسون فریمن در کتاب صوتی روانشناسی بدبینی، براساس آخرین تحقیقات و آمارهای علمی درباره چیستی و میزان شایع بودن بیماری پارانویا توضیح می‌دهند و از راه‌های مقابله با آن در سطح فردی و اجتماعی سخن می‌گویند.

درباره کتاب صوتی روانشناسی بدبینی:

هر روز وقتی روز کاری خود را شروع می‌کنید، حتما اخباری درباره تروریست‌ها، آدم رباها، نوجوانان بزهکار، همکاران بدخواه و… می‌شنوید. اتفاقاتی که همه را نگران می‌کند و مطمئنا این ایده را در ذهن به وجود می‌آورد که دنیا مکانی واقعا خطرناک است. اما آیا انسان‌ها توانایی تشخیص خطر را از دست داده‌اند؟ آیا ممکن است پارانویا بر همه مردم غلبه کند؟ دنیل و جیسون فریمن در کتاب صوتی روانشناسی بدبینی (Paranoia : the twenty-first century fear) براساس به روز‌ترین تحقیقات علمی میزان پارانویا را در جهان مدرن امروز بررسی کرده‌اند و بیان می‌کنند که از هر چهار نفر یکی از افراد افکار پارانوئیدی دارند.

آن‌ها در کتاب روانشناسی بدبینی با شناسایی عوامل اجتماعی و فرهنگی علل پارانویا را تحلیل می‌کنند و توضیح می‌دهند که چرا این بیماری ممکن است رو به افزایش باشد و برای مقابله با آن چه کارهایی می‌توان انجام داد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دنیل فریمن، جیسون فریمن
مترجم: ملک دخت قاسمی نیک منش

گوینده

نسترن حسنی، شهره روحی

حجم (مگ)

343

مدت زمان (دقیقه)

370

دیدگاهی دارید؟