0

 

روان درمانی چیست؟ (صوتی)

توضیحات

درباره کتاب صوتی روان درمانی چیست؟

دارویی مقوی برای روح… مقدمه‌ای شگفت‌انگیز برای هرکسی که قصد دارد روان درمانگر شود یا حتی به فکر درمان خود باشد. مارتین پولکوف، رئیس UKCP (شورای روان درمانی انگلستان)

کتاب روان درمانی چیست؟ (What is psychotherapy) یکی از کاربردی‌ترین آثار مجموعه مدرسه زندگی به شمار می‌رود و با زبانی ساده و صمیمی، گام به گام مفهوم روان درمانی را برای شما شرح می‌دهد تا تمام تصورات غلطی که نسبت به این موضوع داشتید، کاملا از بین برود.

آلن دوباتن با سبک خاص و همیشگی خود می‌خواهد نشان دهد که روان درمانی بزرگ‌ترین گامی است که شما می‌توانید در جهت خودشناسی و شکوفایی‌تان بردارید. همچنین یک دیدگاه تازه نسبت به این علم ارائه می‌دهد؛ علمی که یکی از با ارزش‌ترین کشف‌های صد سال گذشته است و قدرتی استثنایی برای بالا بردن سطح کیفیت عاطفی‌ و بهبود روابط‌تان دارد و از همه مهم‌تر توان و استعداد واقعی درون شما را کشف می‌کند. اما در دهه‌های گذشته دیدگاهی گاه منفی و همراه با سوء تفاهم درباره روان درمانی به وجود آمده، به همین خاطر کتاب روان درمانی چیست می‌تواند واقعیت را به شما نشان دهد تا بدون هیچ پیش داوری با این علم آشنا شوید و حتی اگر نیاز به جلسات درمانی دارید، بدون معطلی به سراغ آن بروید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

آلن دوباتن
مترجم: محمد کریمی

گوینده

کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

137

مدت زمان (دقیقه)

150

دیدگاهی دارید؟