0

 

روش‌های علمی مانیتیسم،هیپنوتیسم و تلقین

توضیحات

کتاب «روش‌های علمی مانیتیسم، هیپنوتیسم و تلقین» اثری از نویسنده‌ی بزرگ فرانسوی، «پل ژاگو»، است. این کتاب تمام اسرار علوم فراروانی، تلقین روانی، خواب مصنوعی و مغناطیس‌درمانی را بیان کرده است.

این اثر خود شامل دو کتاب به نام‌های «بررسی مختصر چهار عنصر تاثیرگذار و نفوذ شخصی» و «دوره‌ی عملی دستیابی به پدیده‌های رایج مانیتیسم و هیپنوتیزم» می‌شود. کتاب روش‌های علمی مانیتیسم، هیپنوتیسم و تلقین با ترجمه‌ی «بیتا شمسینی» در سال ۸۳ در انتشارات ققنوس منتشر شده است.

درباره کتاب روش‌های علمی مانیتیسم، هیپنوتیسم و تلقین

پدیده‌هایی که در این کتاب بررسی می‌شوند همواره در طول تاریخ شناخته شده بوده‌اند. چیزی که ما امروز با نام‌های مانیتیسم، هیپنوتیزم، تلقین و تله پاتی می‌شناسیم، در گذشته‌های بسیار دور بخش تجربی از علوم اسرارآمیز مصریان و هندیان بوده است. ژاگو این کتاب را با زبانی ساده و روان نوشته تا تمام افراد بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. هدف او از نوشتن این کتاب، این است که تا جای ممکن ثمرات اعتلای فکری‌ای که علم فرا‌روان‌شناسی تا امروز در بین نخبگان ممتاز ایجاد کرده، گسترش دهد.

او در این کتاب روشی تجربی را بیان می‌کند و به شیوه‌ای عامه‌فهم آن را تشریح می‌کند: چگونه پدیده‌های متداول مانیتیسم و هیپنوتیزم به وجود می‌آیند؟ او براساس تجربیاتی که در کار و زندگی علمی خود داشته معتقد است که کمترین نتیجه‌ی این کتاب و تاثیری که روی مخاطبان می‌گذارد این است که می‌توانند نیروهای ذهنی خود را بشناسند، پرورش دهند و تقویت کنند.

گذشته از این، هدف مهم دیگر در نوشتن این کتاب برای ژاگو این است که کاربرد عملی مانیتیسم، هیپنوتیسم، تلقین و تله پاتی را گسترش دهد. او در این کتاب نشان می‌دهد که چطور هر کس می‌تواند انرژی‌های پنهان فراروانی-مانیتیسمی را تا بیشترین حد افزایش دهد و این انرژی‌ها را به نحو سودمندی در جهت تاثیرگذاری بر اعمال بدن خود، تقویت استعدادهای روحی، رهایی از قید و بند عوامل طبیعی و تاثیرات افسرگی و ناکامی در زندگی استفاده کند. در واقع این روش‌ها به فرد کمک می‌کند تا به کمال و ویژگی‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مند است، برسد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پل-کلمان ژاگو

مترجم

بیتا(زینب)شمسینی

حجم (مگ)

82

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی م‌82-28921
سرشناسه ژاگو، پل‌‌-‌کلمان‌، – م.
Jagot, Paul – Clement
عنوان و نام پدیدآور روش‌های عملی مانیتیسم‌، هیپنوتیسم و تلقین‌/ پل‌‌-‌کلمان ژاگو؛ ترجمه بیتا شمسینی‌.
مشخصات نشر تهران‌: ققنوس‌، 1383.
مشخصات ظاهری 407 ص‌.:مصور.
یادداشت عنوان اصلی‌: Methode pratique de magnetisme hypnotisme suggestion, c1973.
یادداشت چاپ دوم: 1385.
یادداشت روش‌های عملی مانیتیسم‌، هیپنوتیسم و تلقین‌، چگونه قوای درونی خود را شکوفا کنیم
یادداشت واژه‌نامه‌.
موضوع تلقین روانی‌.
موضوع خواب مصنوعی‌.
موضوع مغناطیس‌‌درمانی‌.
موضوع فرا‌روانشناسی‌.
شناسه افزوده شمسینی‌، بیتا، – ، مترجم‌
رده بندی کنگره BF1156/ت‌8ژ23 1383
رده بندی دیویی 154/7

تعداد صفحات

340

دیدگاهی دارید؟