0

 

روش اعتمادسازی (صوتی)

توضیحات

روش اعتمادسازی: داستانی درباره‌ ایجاد زندگی و کسب و کار موفق

پاتریک گالوین در کتاب صوتی روش اعتمادسازی از شیوه‌های برقراری ارتباطات شخصی برای بهبود روابط تجاری سخن گفته است. گفتنی‌ست که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ای با عنوان راه‌ و روش‌ها (The Way Series) به انتشار می‌رسد.

پاتریک گالوین (Patrick Galvin) یکی از برجسته‌ترین مربیان تجارت در جهان امروز است. هدف او از نگارش کتاب و ایراد سخنرانی، چیزی جز به اشتراک گذاشتن آموزه‌های ثمربخش تجاری‌اش با علاقه‌مندان نبوده است. در مطلب حاضر قصد داریم یکی از تحسین‌شده‌ترین آثار گالوین را به شما کنیم: کتابی با عنوان روش اعتمادسازی (The Trusted Way) که پس از کتاب روش ارتباط‌گیری (از همین نویسنده) به انتشار رسید.

گالوین در کتاب روش اعتمادگیری به بیان راهکارهای ایجاد احساس اطمینان در طرف‌ حساب‌های تجاری پرداخته و راه‌های تبدیل همکاران بالقوه به شرکایی با‌لفعل را توضیح داده است. ویژگی مهم کتاب روش اعتمادسازی داستان‌محور بودن آن است. در واقع، گالوین به خوبی متوجه این نکته‌ی مهم شده که مطالب آموزشی اگر در قالبی سرگرم‌کننده‌ ارائه شود، تأثیراتی به مراتب بهتر بر جای می‌گذارد و دیرتر از خاطر می‌رود. به همین خاطر او در کتاب روش اعتمادسازی، توصیه‌های تجاری خود را از طریق روایت زندگی کارآفرینی جوان بیان کرده است.

این کارآفرین جوان اندی نام دارد. او، در پی تبدیل شدن به نامی بزرگ در عرصه‌ی تجارت، آزمونی چهارمرحله‌ای را پشت سر می‌گذارد و طی آن یاد می‌گیرد که در دنیای سودمحور و بی‌رحم امروز، «اعتماد» همان گمشده‌ی آدمیان در روابط حرفه‌ای است؛ اعتمادی که به چنگ آوردنش مساوی‌ست با طی کردن نیمی از مسیر موفقیت.

کتاب صوتی روش اعتمادسازی ذیل بیست و پنج فصل (با عناوینی چون برنده، بازگشتی آزارنده، آماده شدن، غافلگیری ناخوشایند، دادخواست و…) تنظیم گشته؛ ترجمه‌ی اثر بر عهده‌ی نازنین مهرپناه بوده و خوانش آن به همت جمعی از گویندگان انجام گرفته است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پاتریک گالوین
مترجم: نازنین مهرپناه

گوینده

گروه گویندگان

حجم (مگ)

120

مدت زمان (دقیقه)

140

دیدگاهی دارید؟