0

 

زبان بدن (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی زبان بدن نوشته الیزابت کونکه، روش‌های تشخیص و شناخت رفتارها و حالات خاص را هم به صورت کلامی و هم به طور غیرکلامی شرح و توضیح می‌دهد. شما می‌توانید با بهره‌مندی از این اثر هنگام گفت‌وگو کردن حالات بدن فرد مقابل خود را شناسایی کنید.

الیزابت کونکه (Elizabeth Kuhnke) در این اثر به شما نشان می‌دهد که بدن چگونه می‌تواند منظور واقعی افراد را فاش کند و همچنین می‌آموزد چگونه از بدن و حالات صورت خود برای بهتر کردن تصویرتان در نظر دیگران بهره ببرید.

کتاب صوتی زبان بدن (Body language) بیان می‌کند چرا هر کدام از شما پیام‌های خاص و متفاوتی را به اطرافیان‌تان انتقال می‌دهید و چگونه می‌توانید معمولی‌ترین حالات چهره را در افراد تحلیل کنید. با یادگیری زبان بدن در روابط و گفت‌وگوهای خود موفق‌تر عمل می‌کنید. حرکات و حالات چهره هر فرد بسیار رساتر و واضح‌تر از واژگان سخن می‌گویند.

بدون حتی ادای یک کلمه، شما می‌توانید افکار، احساسات و نیات خود را به وسیله زبان بدنتان منتقل کنید. هنگامی که کلمات و واژگانی که بیان می‌کنید اطلاعاتی مثل اعمال و داده‌ها را انتقال می‌دهند، بدن شما اطلاعات مکمل دیگری از جمله نگرش، نیات و حالات عمومی‌تان را روشن می‌سازد. به همین دلیل هیچ بعید نیست هنگام دروغ گفتن، بدنتان شما را لو بدهد!

در این کتاب صوتی شما معانی‌ای که در ورای اشارات، حرکات و حالات چهره‌ قرار دارند را خواهید شناخت و می‌آموزید که چگونه دروغ‌ها را کشف و رفتارهای دلسوزانه را ثابت کنید و همچنین یاد می‌گیرید پیام خود را به طور واضح و روشن بگویید و آنچه را که نمی‌خواهید دیگران متوجه شوند از آن‌ها پنهان کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

الیزابت کونکه
مترجم: مریم هدایتی

گوینده

دانیال معنوی

حجم (مگ)

487

مدت زمان (دقیقه)

530

دیدگاهی دارید؟