0

 

زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید (صوتی)

توضیحات

زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید: راهکارهایی برای تبدیل شدن به فردی برجسته

کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید اثری شنیدنی در ژانر موفقیت و خودسازی‌ست. اد مایلت در این کتاب مجموعه‌ای از توصیه‌های کاربردی را مطرح نموده که پیروی از آن‌ها شما را به فردی برجسته بدل می‌سازد.

با دقت در گفته‌های گلایه‌آمیز و درددل‌گونه‌ی دوستان و نزدیکان، متوجه نکته‌ی تأسف‌آوری خواهید شد: اغلب آدمیان دریغ عمر از دست‌رفته را می‌خورند. و این فقط در مورد افراد سالخورده صادق نیست؛ چه بسیار جوانانی که چشم‌انداز یک زندگی طولانی را پیش روی خود می‌بینند، اما در دلْ خود را بازنده و در حال درجا زدن می‌بینند. چرا؟ دلیل این واقعیت که اغلب ما، حتی شادترین‌هایمان، گاهی این احساس آزاردهنده را داریم که انگار به اندازه‌ی کافی از زندگی بهره نبرده‌ایم و فرصت‌های گوناگون را با سهل‌انگاری از دست داده‌ایم، چیست؟ اد مایلت در کتاب زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید (MaxOut Your Life) به این سوال پاسخی جالب توجه داده است.

به باور او، عمر آدمی، برخلاف آنچه می‌گویند، کوتاه نیست. غفلت آدمیان از منابعی که در اختیار دارند است که باعث می‌شود زندگی کوتاه و فرصت‌ها گذرا به نظر بیایند. این منابعِ مورد غفلت، در وهله‌ی اول زمانی که در اختیار داریم، و بعد اراده و نیرویمان‌ برای تغییر است. اگر می‌خواهید بهترین خود باشید و به جایی برسید که بی‌حسرت و دریغ به زندگی ادامه دهید، باید از منابع گفته‌شده بیشترین بهره‌ی ممکن را بگیرید؛ به خود ایمان داشته باشید؛ تغییر را «بخواهید» و از دشواری‌های مسیرِ خودسازی نترسید. تنها و تنها در این صورت است که رو به جلو گام برخواهید داشت و استعدادهای بالقوهْ موجود در خود را بالفعل خواهید ساخت.

البته شکی نیست که قدم زدن در مسیری که توصیف کردیم، کاری دشوار است. اد مایلت در مقدمه‌ی کتاب حاضر می‌گوید که هدفش از نگارش این اثر، کمک به افراد گوناگون برای غلبه بر همین دشواری‌‌ها بوده است.

با گوش سپردن به کتاب صوتی زندگی‌تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید تکنیک‌هایی را یاد خواهید گرفت که به یاری‌شان رشد شخصیتی فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و به بهترینِ خود بودن نزدیک خواهید شد. این کتاب که مطالب آن ذیل هفت فصل گوناگون تنظیم گشته، با توصیه‌های عملی خود، راهنمایی قابل اعتماد برای شما در مسیر موفقیت خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اد مایلت
مترجم: نرجس سعیدنیا

گوینده

غلامرضا صادقی

حجم (مگ)

121

مدت زمان (دقیقه)

110

دیدگاهی دارید؟