0

 

زنی که پری ها رو گیج کرد (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی زنی که پری‌ها رو گیج کرد نوشتهٔ هدر فارست، داستان فانتزی و جذاب پری‌هایی را تعریف می‌کند که برای پیداکردن کیک‌های خوشمزه خانم شیرینی‌پز دست به کار عجیبی می‌زنند.

در زمان‌های قدیم وقتی شب فرامی‌رسید و همه به خواب عمیقی فرو می‌رفتند، پری‌هایی با بال‌های رنگین‌کمانی پیدایشان می‌شد. آن‌ها وارد خانه‌ها می‌شدند و به سمت میزهای غذاخوری پرواز می‌کردند. پری‌ها به دنبال کیک‌هایی بودند که داخل بشقاب‌ها باقی می‌ماندند و آن‌ها را می‌خوردند. اما هیچ موقع نتوانسته بودند مزهٔ کیک‌های خانم شیرینی‌پزی را که خانه‌اش در حاشیه جنگل بود، تست کنند.

خانم شیرینی‌پز آن‌قدر کیک‌های خوشمزه می‌پخت که همیشه تا آخرین ذره آن تمام می‌شد و دیگر چیزی برای پری‌ها باقی نمی‌ماند. این موضوع پادشاه پری‌ها را حسابی عصبانی کرده بود و مجبور شده بود تا تصمیم عجیبی بگیرد و او را مجبور کند تا برایشان کیک بپزد! هدر فارست (HeatherForest) در کتاب زنی که پری‌ها رو گیج کرد داستانی فانتزی و سرگرم‌کننده را برای کودکان به تصویر کشیده است.

کودکان در این داستان یاد می‌گیرند که هر چیز با ارزشی در زندگی، زمانی بیشترین ارزشش را دارد که با بقیه تقسیم شود. پابلیشرز ویکلی، مجله خبری تجاری هفتگی در آمریکا درباره این کتاب گفته است: «بازخوانی زیبا و جذاب فارست کاملاً طعم افسانه‌ای داستان را به تصویر می‌کشد.»

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هدر فارست
مترجم: معصومه رمضانی

گوینده

شهربانو حسینی، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی

حجم (مگ)

27

مدت زمان (دقیقه)

19

دیدگاهی دارید؟