0

 

زن توانا (صوتی)

توضیحات

فان گرمر در کتاب صوتی زن توانا، راه‌های دستیابی به استقلال فردی را به شما می‌آموزد. او در این اثر جذاب و آموزنده، از زنان نیرومندی صحبت می‌کند که تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند نقش قربانی را بازی کنند و تن به اموری دهند که با شخصیت آنها بیگانه است. اگر شما نیز می‌خواهید به زنی قوی بدل شوید، این کتاب شنیدنی را از دست ندهید.

فان گرمر (Fawn Germer) در کتاب صوتی زن توانا (Mustang Sallies)، به ترسیم تصویر زن ایده‌آل در جامعه‌ی امروزی پرداخته است؛ زنی که او با صفت سرکش توصیفش می‌کند. اما یک زن سرکش دقیقاً باید چه خصوصیت‌های شخصیتی‌ای داشته باشد؟ آیا سرکشی به معنای بی‌مبالاتی و تخطی از اصول است؟ خب، می‌توان گفت که دقیقاً برعکس این صادق است! زنان سرکش بیش از دیگران به اصول پایبندند؛ اما اصول فردی خودشان. در واقع، مهم‌ترین ویژگی یک زن سرکش این است که از کلیشه‌های نادرست درباره‌ی موضوعاتی چون جنسیت و موقعیت اجتماعی عبور کرده و باورهایش را از نو ساخته است. او صحت این باورها را با اتکا به منطق خود سنجیده و با توجه به نوع شخصیت خویش به آنها شکل داده است.

واقعیت این است که انسان‌ها در تیپ‌های گوناگون شخصیتی قرار می‌گیرند. برخی درونگرا هستند، برخی برونگرا؛ بعضی شهودی‌اند، بعضی دیگر منطقی. باید به خاطر داشت که برخی از وجوه شخصیت ما، نشأت‌گرفته از ذات ماست؛ بنابراین تلاش برای تغییر آنها بی‌فایده است. زنان سرکش خود را همانگونه که هستند می‌پذیرند و سعی می‌کنند بهترینِ خودشان باشند. در نتیجه، آنان همواره احساس خوبی نسبت به خودشان دارند و در مسیر پیشرفت، به سادگی بر تمام موانع غلبه می‌کنند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

فان گرمر
مترجم: سیمین موحد

گوینده

مریم محبوب لایزال

حجم (مگ)

620

مدت زمان (دقیقه)

660

دیدگاهی دارید؟