0

 

سال کارایی بالا (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا

با شنیدن پادکست سال کارایی بالا اثر برندن برچارد، کارهای بیشتری را نسبت به سال قبل انجام بدهید، حرکت کنید و به خودتان فشار بیاورید. پیشرفت کنید و با ترس‌هایتان مواجه بشوید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

اگر می‌خواهید امسال برایتان فوق‌العاده باشد، تصمیم بگیرید که شجاع باشید. کارایی بالا اساسا به عنوان موفقیت بلند مدت تعریف می‌شود و همیشه باید در حال بهتر شدن باشید. بدون توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که دارید، می‌توانید با تمرین کردن، تغییر ذهنیت و تمرکز به شادی و کارایی بالا برسید.

معنی زندگی با انرژی این است که با چالش مشکلی نداشته باشید و از چالش استقبال کنید. ناامیدی بخشی از پیشرفت محسوب می‌شود. بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس این است که خودتان را به چالش بکشید. چهارچوب ذهنی شجاعت را انتخاب کنید، فقط تصمیم بگیرید که شجاع‌تر باشید و در هر لحظه شادی را وارد زندگیتان کنید.

برندن برچارد (Brendon Burchard)، نویسنده‌ی آمریکایی است. برچارد از حادثه‌ی تصادفی که در نوزده سالگی تجربه کرد، به عنوان نقطه‌ی عطف زندگی خود یاد می‌کند. او پس از این حادثه، ویدیویی درباره‌ی این ماجرا ضبط کرد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان همراه شد. برچارد، موسس آکادمی High Performance است. این آکادمی، درس‌هایی در حوزه‌های تجارت، کارآفرینی، روانشناسی، تولید و فن مذاکره به دانشجویان ارائه می‌کند.

برندن برچارد در زمره‌ی پرفروش‌ترین نویسندگان ایالات متحده قرار دارد و در کلاس‌های آنلاین خود، به بیش از یک و نیم میلیون دانشجو درس داده است. کتاب “عادت‌های عملکرد عالی” که به مدت طولانی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز بود، اثر اوست.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برندن برچارد

گوینده

علی بهرامی

حجم (مگ)

16

مدت زمان (دقیقه)

50

دیدگاهی دارید؟