0

 

سرزمین عجایب بیرحم و ته دنیا (صوتی)

توضیحات

اگر تا به حال آثار دیگر موراکامی را خوانده باشید، سبک او را شناخته‌اید و می‌دانید که او استاد خلق سرزمین‌های خیالی و رویاگونه است. شخصیت‌های داستان‌های این نویسنده همگی افرادی هستند با ذهن‌هایی فانتزی که به دنبال یافتن ماهیت خود و شناخت شخصیت حقیقی‌شان هستند. اما به شما پیشنهاد می‌شود کتاب سرزمین عجایب بی‌رحم و ته دنیا (Hard-Boiled Wonderland and the End of the World) را پیش از خوابیدن گوش نکنید!

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید مترجم این کتاب اعتراف کرده نخستین باری که آن را خوانده هیچ چیزی از آن متوجه نشده! اما این حرف به معنای این نیست که کتاب نامفهوم است یا به خوبی ترجمه نشده؛ بلکه اگر بتوانید آن را با صبر و حوصله بخوانید، در میانهٔ آن متوجه می‌شوید که عاشق داستان آن شده‌اید و دیگر نمی‌توانید آن را رها کنید.

داستان این کتاب همچون بسیاری از داستان‌های دیگر این نویسنده در دو بخش موازی پیش می‌رود. یعنی فصول فرد کتاب مربوط به داستان «سرزمین عجایب بیرحم» است و فصل‌های زوج آن به داستان «ته دنیا» برمی‌گردد. راوی داستان سرزمین عجایب بی‌رحم جوانی است که استعداد عجیبی دارد. او قادر است با استفاده از ضمیر ناخودآگاهش رمزنگاری‌هایی انجام دهد. برای همین در سازمانی مشغول به کار شده است و به ماموریت‌های عجیبی برای رمزنگاری می‌رود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هاروکی موراکامی
مترجم: مهدی غبرایی

گوینده

فرهاد اتقیایی، آسمان مصطفایی

حجم (مگ)

431

مدت زمان (دقیقه)

930

دیدگاهی دارید؟