0

 

سفرهای بسیار به هایدلبرگ (صوتی)

توضیحات

سفرهای بسیار به هایدلبرگ

کتاب صوتی سفرهای بسیار به هایدلبرگ شامل داستان‌های کوتاهی از برنده جایزه نوبل ادبیات، هاینریش بل است که به قصه زندگی و حالات روحی سربازان بازگشته از جنگ جهانی می‌پردازد. روایت‌هایی تلخ از جنگی ویرانگر که تاثیرات عمیق و بدی بر روی آینده تمامی انسان‌ها و جوامع گذاشت.

درباره کتاب صوتی سفرهای بسیار به هایدلبرگ:

روایتی از قهرمانان جنگ جهانی که در ویرانه‌ها و خرابی‌های آلمان، می‌خواهند دوباره به زندگی عادی بازگردند و معنا و عشقی را برای لحظات‌شان پیدا کنند. کتاب صوتی سفرهای بسیار به هایدلبرگ، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه هاینریش بل است که درباره تلخی‌ها و پیامدهای منفی جنگ سخن می‌گوید.

خود نویسنده چندین سال در جبهه‌های جنگ حضور داشته و شاهد مرگ، خشونت و تاریکی آن دوران بوده است. او به خوبی می‌داند که چنین واقعه خانمان‌سوزی چه تاثیراتی بر روی انسان‌ها می‌گذارد و تا آخر عمر گریبان آن‌ها را می‌گیرد.

کتاب سفرهای بسیار به هایدلبرگ با ۳۱ داستان کوتاه، نام یکی از مجموعه داستان‌های بل به شمار می‌رود که برای اولین بار در مجلات مختلف آمریکایی منتشر شدند.

شما با شنیدن این کتاب صوتی، تصاویری از صحنه‌های نبرد، فقر و بدبختی پس از جنگ و نابودی عشق و امید در ذهن‌تان تداعی خواهد شد و نویسنده با قلم روان و قوی خود به خوبی نشان می‌دهد که جنگ چه پیامدهایی بر روی افراد و فرهنگ یک ملت می‌گذارد و می‌توان این موضوع را از منظر روانشناختی و اخلاقی بررسی کرد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هاینریش بل
مترجم پرویز همتیان بروجنی

گوینده

تایماز رضوانی، ندا پوریان

حجم (مگ)

355

مدت زمان (دقیقه)

800

دیدگاهی دارید؟