0

 

سفر زندگی (صوتی)

توضیحات

سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی

جان پی. استرلکی در کتاب صوتی سفر زندگی: داستانی الهام بخش برای پیدا کردن پنج بزرگ زندگی، روایتی تأثیرگذار از خودشناسی و یافتن ناشناخته‌های زندگی را بازگو می‌کند؛ داستانی مملو از عشق، بیتابی، هیجان و رمز و راز که شما را به شدت جذب خواهد کرد.

پسر جوانی به نام جک به دنبال پیدا کردن مسیر خوشبختی و زندگی‌اش است. او به دلایلی نامعلوم کشور آفریقا را بسیار دوست دارد تا جایی که به آن مهاجرت و حقایق و اسرار زیادی را کشف می‌کند که زندگی‌اش را دگرگون می‌سازد. آشنایی جک با پیرزنی به نام ماماگمبه تغییراتی در او ایجاد می‌کند و راهنمای وی در یافتن مسیر خودسازی می‌شود و درس‌های بسیاری به او می‌دهد.

کتاب سفر زندگی (Life Safari) از یک طرف شما را با داستان‌های اعجاب‌انگیزش به خود جذب می‌کند و از طرف دیگر با پیام‌های آموزنده‌اش شما را به تفکر وامی‌دارد. یکی از نقاط قوت این کتاب صوتی این است که خودتان را از داستان جدا نمی‌بینید و خیال می‌کنید خود بخشی از این روایت هستید. نویسنده در داستان‌پردازی بسیار خلاق و هوشمند عمل کرده است، به طوری که شما با مقداری تخیل می‌توانید خود را به جای شخصیت اصلی‌ داستان قرار ‌دهید و حوادثی که روی می‌دهد را در وجودتان حس ‌کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جان پی. استرلکی
مترجم: ستوده طاهریان

گوینده

غلامرضا صادقی، محسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی، اعظم حبیبی، سورنا طاهری، کرامت رودساز

حجم (مگ)

230

مدت زمان (دقیقه)

205

دیدگاهی دارید؟