0

 

سنگفرش هر خیابان از طلاست (صوتی)

توضیحات

کیم وو چونگ در کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست، تجربیات شخصی و کاری خود را خطاب به جوانان کره‌ای روایت می‌کند، او که مدیر و مؤسس سابق کمپانی دوو است در مدت زمان کمی توانسته با دستاورهایش جهان را حیرت‌زده‌ی خود کند.

درباره‌ی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست:

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست (Every Street is Paved with Gold: The Road to Real Success)، یکی از پرفروش‌ترین، درخشان‌ترین و تاثیرگذارترین کتاب‌های کره‌‌ای است. این کتاب بعد از انتشارش طرفداران بسیاری پیدا کرد و در سراسر دنیا به زبان‌های مختلف ترجمه شد. علت اصلی محبوب بودن این کتاب آن است که به روایت سرنوشتی واقعی می‌پردازد و حاوی پندهای باارزشی برای تمام اقشار به ویژه جوانان است. این کتاب صوتی به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به اهداف خود باید سخت بکوشید و کارها را با درایت خود پیش ببرید.

کیم وو چونگ (Kim Woo Choong) نابغه‌ای مطرح و کارآفرین است که با کوشش فراوانش توانسته جهان را مبهوت خود کند. بسیاری از مدیران درخشان از سراسر دنیا، نبوغ و هوش بالای او در کار و تجارت را ستایش کرده‌اند. او در خانواده‌ای فقیر پرورش یافت. اما با تدبیر، هوش بالا و کوشش، گروه صنعتی دوو را با بیش از ۲۵ میلیارد دلار فروش سالیانه بنیان نهاد. زندگی او پر از شیوه‌ها و راهکارهای خلاقانه و راهبردی است که اگر آن‌ها را در زندگی خود عملی کنید، می‌‌توانید به موفقیت‌های بسیاری در کار و زندگی دست یابید.

این کتاب صوتی راهکارهای جدید و شگفت‌انگیزی برای اخذ تصمیم‌های مهم، کسب وام‌های کلان، پایان دادن به جلسات کاری طولانی، استخدام کارمندان بزرگ و مطرح و… را به شما ارائه می‌کند. همچنین ثابت می‌کند که اگر با تمام توان خود کار کنید و از پول‌ شخصی خود برای بهبود وضعیت جامعه کنونی استفاده نمایید، به این نتیجه خواهید رسید که سنگفرش هر خیابان از طلاست و به جاده‌ی موفقیت حقیقی ورود پیدا می‌کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کیم وو چونگ
مترجم: فرخ بافنده

گوینده

فرهاد اتقیایی

حجم (مگ)

342

مدت زمان (دقیقه)

370

دیدگاهی دارید؟