0

 

سگ سالی (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی سگ سالی نوشته بلقیس سلیمانی روایت تباهی عمر و زندگی جوان‌هایی است که گرفتار چنگال بی‌رحم سازمان مجاهدین خلق شدند و نه تنها خود، بلکه خانواده، اطرافیان و جامعه خود را هم به منجلاب سیاهی و بدبختی کشاندند.

داستان سگ سالی از سال‌های دهه ۶۰ آغاز می‌شود. این رمان شخصیت‌محور، که به نوعی زیرمجموعه ادبیات داستانی انقلاب هم به حساب می‌آید، روایتگر برشی از تاریخ معاصر کشورمان است.

رمان سگ‌سالی روایت فردی به نام قلندر، دانشجوی دانشگاه تهران است که از اعضای دون پایه سازمان مجاهدین خلق به شمار می‌آید. او پس از دستگیری اعضای این سازمان به شهر خود می‌گریزد و ۲۴ سال در یک طویله خود را محبوس می‌کند.

بلقیس سلیمانی زاده کرمان در رشته کارشناسی ارشد فلسفه تحصیل کرده‌ است. وی بیش از هشتاد مقاله در مطبوعات نوشته‌ است و برخی از داستان‌های وی به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و عربی ترجمه شده ‌است.

سال‌های دهه ۶۰ و دغدغه‌های این سال همواره در آثار بلقیس سلیمانی داستان‌نویس، منتقد و پژوهشگر ادبی کرمانی موج می‌زند و خواننده را برای خواندن حوادث آن روزگار بی‌تاب می‌کند. دیگر آثار وی عبارت‌اند از: «بازی آخر بانو»، «بازی عروس و داماد»، «خاله بازی»، «به هادس خوش آمدید»، «پسری که مرا دوست داشت»، «من از گورانی‌ها می‌ترسم» و…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

بلقیس سلیمانی

گوینده

آرمان سلطان زاده

حجم (مگ)

295

مدت زمان (دقیقه)

320

دیدگاهی دارید؟