0

 

شاهنامه جلد ۱

توضیحات

شاهنامه جلال خالقی مطلق ۴ جلدی سخن

شاهنامه جلال خالقی مطلق ۴ جلدی سخن،شاهنامه فردوسی، حماسه ملی ایران، گنجینه‌ای بی‌نظیر از فرهنگ، تاریخ، و ادبیات فارسی است. این اثر سترگ که در طول سی سال سروده شده، داستان‌های پهلوانان و پادشاهان ایران را از آغاز تا حمله اعراب به تصویر می‌کشد.

شاهنامه، حماسه ملی ایران، سروده حکیم ابوالقاسم فردوسی، گنجینه‌ای بی‌نظیر از فرهنگ، تاریخ و ادبیات فارسی است. این اثر سترگ، در طول قرن‌ها، بارها به تصحیح و ویرایش ‍پرداخت شده است. از میان ‍نسخه‌های مختلف شاهنامه، تصحیح ‍جلال خالقی مطلق، ‍شاهنامه‌پژوه برجسته ایرانی، به دلیل ‍ویژگی‌های منحصر به فرد، جایگاه ‍ویژه‌ای در میان ‍علاقه‌مندان به این ‍حماسه ‍کلاسیک دارد.

شاهنامه، حماسه ملی ایران، سروده حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر بلندآوازه ایرانی، گنجینه‌ای بی‌نظیر از فرهنگ، تاریخ، و ادبیات فارسی است. این اثر سترگ، که در طول سالیان متمادی به نگارش درآمده، داستان‌های پهلوانان و پادشاهان ایران را از آغاز تا زمان حمله اعراب به ایران روایت می‌کند.

تصحیح جلال خالقی مطلق از شاهنامه، یکی از معتبرترین و دقیق‌ترین تصحیح‌های این اثر به شمار می‌رود. این تصحیح که در ۴ جلد منتشر شده، حاصل سال‌ها تلاش و پژوهش خستگی‌ناپذیر خالقی مطلق، استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی، است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جلال خالقی مطلق

تعداد صفحات

1123

حجم (مگ)

15

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟