0

 

شفای زندگی (صوتی)

توضیحات

مربی مشهور حوزه‌ی خودیاری، لوئیز ال هی (Louise L. Hay) در کتاب صوتی شفای زندگی (You Can Heal Your Life) بینش عمیقی درمورد رابطه‌ی بین ذهن و بدن در اختیار ما قرار می‌دهد. او با بررسی روشی که افکار و ایده‌های ما را کنترل و محدود می‌کند، کلید قدرتمندی را برای درک ریشه‌های بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمانی‌مان به ما ارائه می‌دهد. این راهنمای عملی خودیاری، طرز فکر شما را برای همیشه تغییر خواهد داد.

پیام کلیدی لوئیز ال هی که آن را به‌خوبی در این کتاب صوتی نیز منعکس کرده، این است: «اگر روی ذهنمان کار کنیم، تقریباً همه‌چیز قابل درمان است.» نویسنده تجربیات فراوان و اطلاعات دست اولی را پیرامون مقوله‌ی شفا با شما به اشتراک می‌گذارد. همچنین لوئیز به تجربه‌ی شخصی خود درباره‌ی درمان سرطانش از این طریق اشاره می‌کند.

زندگی ساده‌تر از این حرف‌هاست: آنچه را که می‌دهیم، پس می‌گیریم و آنچه درمورد خود فکر می‌کنیم بدل به حقیقت خواهد شد. این شالوده‌ی اصلی کتاب صوتی شفای زندگی است. نویسنده‌ی کتاب معتقد است که ما مسئول همه چیز در زندگی‌مان هستیم، هر فکری که می‌کنیم در هیئت وقایعی حقیقی در آینده به وقوع خواهد پیوست و هر یک از ما تجربیات خود را با افکار و احساساتمان خلق می‌کنیم. لوئیز ال هی در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه از قانون جذب به سود خودتان استفاده کنید و با قدرت جادویی ذهنتان کیفیت مادی و معنوی زندگی خود را متحول کنید. یادتان نرود: قدرت ذهن خود را دست‌کم نگیرید!

این کتاب ابتدا به همت انتشارات فانوس دانش و با ترجمه‌ی نغمه حاجی مؤمن هرندی روانه‌ی بازار شد و سپس نشر صوتی رمانو آن را در قالب کتاب گویا منتشر کرد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

لوئیز ال هی
مترجم: نجمه حاجی مومن هرندی

گوینده

مارال نوحی

حجم (مگ)

801

مدت زمان (دقیقه)

570

دیدگاهی دارید؟