0

 

شکوفایی نبوغ کودک (صوتی)

توضیحات

کتاب شکوفایی نبوغ کودک به قلم اندرو فولر، ابتدا به شما کمک می‌کند تا فرزندتان را به گونه‌ای رشد دهید که تمام استعدادهای بالقوه‌ی او را کشف کرده و سپس روش‌های شکوفایی این استعدادها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تمامی کودکان بسیار بیشتر از آن‌چه شما و خودشان می‌دانند، توانایی دارند. کتاب شکوفایی نبوغ کودک (Unlocking your child’s genius) در مورد فشار وارد کردن به کودک، تشویق او به جهشی خواندن یا اجبار او به جلوتر بودن از سنش نیست بلکه در مورد فرزندپروری به گونه‌ای است که کودک بتواند به شیوه‌ی خود، خلاقیت و نبوغ تخیلی خود را شکوفا ساخته و توسعه دهد.

این کتاب بیش از کار، در مورد بازی، سرگرمی و اکتشاف است. البته که کار سخت، جای خود را دارد، اما وقتی بخشی از آن را به بازی تبدیل کنید، احتمال موفقیت بالا می‌رود.

سال‌های زیادی از این باور غلط که توسعه‌ی مغز در هشت سالگی متوقف می‌شود، نمی‌گذرد. علوم اعصاب جدید، نشان داده که این ایده به اندازه‌ی مسطح بودن زمین باورناپذیر است. این ایده که کودک در هنگام تولد صاحب نبوغ شده و نمی‌توان کار زیادی برای افزایش آن کرد نیز توسط علم امروزی رد شده است.

هر کودک می‌تواند مهارت‌ها و دانش خود را بر پایه‌ی هر ذره‌ی نبوغ موجود در خود توسعه بخشد. اندرو فولر (Andrew Fuller) در این کتاب مهارت‌هایی را بیان کرده‌ که والدین می‌توانند به توسعه‌ی آن‌ها در کودکان کمک کنند و در راستای علاقه‌مندی‌ها و اشتیاق‌های کودکان اعمال می‌شوند.

کسب دانش، تمرکز، تصمیم‌گیری، تخیل، انگیزه‌بخشی، عزم راسخ، حافظه و خلاقیت، مهارت‌های پایه‌ای هستند که همه‌ی انسان‌ها برای شکوفایی نبوغشان به آن‌ها نیاز دارند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اندرو فولر
مترجم: مریم راشد

گوینده

شهره روحی

حجم (مگ)

280

مدت زمان (دقیقه)

600

دیدگاهی دارید؟