0

 

شیوه ارسطو (صوتی)

توضیحات

ارسطو که از فیلسوفان مهم مغرب زمین بود، وقتی ۱۸ سال بیشتر نداشت، به آکادمی افلاطون وارد شد و در مدت‌زمان کمی توانست پیشرفت چشمگیری کند و به مدت چهار سال به «اسکندر مقدونی» نیز تدریس کرد.

ارسطو در زمینه‌های مختلفی مثل فیزیک، متافیزیک، شعر، ادبیات، زیست‌شناسی، منطق، علم بیان، سیاست، دولت و اخلاق مطالعات فراوانی داشته و آثار زیادی در این زمینه‌ها به رشته تحریر درآورده است. او به همراه سقراط و افلاطون جزو بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین فلاسفه یونان باستان به شمار می‌آید. دیدگاه خاص ارسطو به فلسفه با نام «دانش هستی» شناخته می‌شود.

کتاب شیوه ارسطو (Aristotle’s Way) به این سؤال مهم پاسخ می‌دهد که چگونه حکمتی باستانی قادر است زندگی انسان مدرن را تغییر دهد و به‌عنوان یک راهنمای عالی به شما کمک می‌کند که خوب زندگی کنید. با شنیدن کتاب حاضر جذب حکمت این فیلسوف بزرگ می‌شوید و در این امر دچار حیرت می‌شوید که او چطور توانسته با نثری جذاب و روشن فلسفه‌ای عملگرا و هدف‌گرا برای قرون بعد از خود تنظیم کند.

شاید بعد از اتمام این کتاب شخصیت و نگاهی جدید و متفاوت پیدا کنید اما مطمئن باشید که این تفاوت تحولی مثبت را در زندگی‌تان به همراه خواهد داشت. ایدیت هال سعی کرده شیوه‌ای را به شما شرح دهد که در آن با استفاده از نقد و تحلیل فلسفه‌ی ارسطویی، زندگی پربارتری را به شما پیشنهاد کند. کتاب صوتی شیوه ارسطو همچنین به شما این پیام را می‌رساند که تفکرات کهن دقیقاً آن چیزی است که ما امروز به آن نیاز داریم.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ایدیت هال
مترجم: حسین کاظمی یزدی

گوینده

دادبه دادمهر

حجم (مگ)

330

مدت زمان (دقیقه)

600

دیدگاهی دارید؟