0

 

شیطان و دوشیزه پریم (صوتی)

توضیحات

پائولو کوئیلو در کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم از خلال یک داستان معنوی و شنیدنی، مفاهیم بزرگ و عمیقی همچون معنای زندگی را کندوکاو می‌کند. در این داستان دو نیروی خیر و شر در نبردی سهمگین در مقابل هم قرار می‌گیرند. اما کدام‌یک بر دیگری پیروز خواهد شد؟

جامعه‌ای که حرص، بزدلی و ترس آن را پاره‌پاره کرده است. مردی که توسط روحی از یک گذشته‌ی دردناک تسخیر شده است. زن جوانی در جست‌وجوی خوشبختی. همه‌ی این‌ها در رمان شیطان و دوشیزه پریم (The Devil and Miss Prym) به مدت هفت روز کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. دوره‌ی کوتاهی که طی آن دو نیروی خیر و شر نبردی سرنوشت‌ساز را رقم می‌زنند و هر شخصیت باید سرنوشت خود را تعیین کند و تصمیم بگیرد که به کدام یک از این دو سو تعلق دارد.

دهکده‌ی کوچک ویسکوز محل وقوع این مبارزه‌ی نگران‌کننده و سرنوشت‌ساز است. با ورود یک فرد غریبه به دهکده، اتفاقاتی به وقوع می‌پیوندد که تاریخ ساکنانش را برای همیشه تغییر خواهد داد. او می‌گوید تنها یک نفر از ساکنان روستا قادر به دیدن موجودی است که به همراه او به آن جا آمده است. بیگانه از راه دور سفر کرده است تا باید پاسخ سؤالی را بیابد که عذابش می‌دهد: آیا انسان در اصل و نهاد خویش خیر است یا شر؟

شیطان و دوشیزه پریم یک رمان تداعی‌کننده و پر تعلیق است که پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) در آن لحظاتی از جهد ابدی ما را برای خودشناسی به تصویر می‌کشد، و سؤالاتی را مطرح می‌کند که همه‌ی ما در زندگی به آن‌ها فکر کرده‌ایم: جوهره و فطرت انسان از چه چیزی ساخته شده است؟ معنای زندگی چیست؟ حقیقت کدام است؟ این اثر سومین کتاب از سه‌گانه‌ی کوئیلو است که شش سال پس از نخستین جلد آن یعنی «کنار رود پیدرا نشستم و گریه کردم»، و دو سال پس از «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد» منتشر شد. کوئیلو در این سه کتاب زندگی افرادی را روایت می‌کند که در برهه‌ای از زندگی رویاروی مضامینی همچون مرگ، عشق و اراده قرار می‌گیرند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پائولو کوئیلو
مترجم: بهناز سلطانیه

گوینده

مریم رادپور

حجم (مگ)

380

مدت زمان (دقیقه)

420

دیدگاهی دارید؟