0

 

شیمی دهم تست خیلی سبز

توضیحات

در کتاب شیمی دهم تست خیلی سبز بخشی مجزا به عنوان درسنامه وجود ندارد و درسنامه محدود شده است به آنچه که در پاسخ تشریحی آمده است.

در پاسخ تشریحی برای هر قسمت به صورت مجزا درسنامه هایی آورده شده است و در این بین نیز باید بیان کنیم که لحن درسنامه بسیار خودمانی است. یعنی مطالبی از کتاب درسی شیمی ۱۰ آورده شده، ولی لحن آنها خودمانی است. در این قسمت نباید فراموش کنیم که درسنامه ها منطبق بر همان تست هایی است که در حال پاسخگویی به آنها هستیم.

تست، تمرین

فصول اول، دوم و سوم  کتاب شیمی دهم تست خیلی سبز به ترتیب ۳۶۵، ۳۵۵ و ۳۸۵ تست دارند و از طرفی ۳۱ تست کنکور سراسری داخل و خارج ریاضی و تجربی که با شیمی دهم مرتبط بوده اند گردآوری شده است. همه ی این تست ها در پاسخ تشریحی با ۳ شکل متفاوت که نشان دهنده سطح آن (آسان، متوسط و سخت) است گردآوری شده اند.

در انتهای هر فصل نیز در حدود ۳۰ تست مربوط به سری Z موجود است. طبقه بندی تست ها بیشتر بر اساس صفحات کتاب درسی است که یکپارچه سازی شده است.

قبل تر هم عرض شد که کتاب تست هایی را نیز با علامت مشخص کرده که از بقیه مهم تر هستند تا اگر وقت نداریم، مستقیما سراغ همین تست ها برویم. تعداد تست ها از مقدار لازم نیز گذشته است. در واقع به این دلیل که مخاطب دانش آموز دهم است و از طرفی هم شاید به اندازه یک کنکوری حال و حوصله تست های زیاد را نداشته باشد یک سری تست انتخاب شده اند تا دانش آموز به آن ها پاسخ بدهد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دکتر نیما سپهری و مهدی براتی

تعداد صفحات

576

حجم (مگ)

317

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟