0

 

شیوه گرگ (صوتی)

توضیحات

شیوه گرگ: فروش مستقیم خطی

از راز موفقیت گرگ وال استریت باخبر شوید! جردن بلفورت، مشاور فروش و سرمایه‌دار آمریکایی، در کتاب صوتی شیوه گرگ که یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌آید، روش‌هایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید در شیوه فروش خود به موفقیت دوچندان دست پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی هرکسی در زندگی این است که توانایی متقاعدکردن دیگران را داشته باشد. بدین معنی که بتواند کسی را در انجام کاری یا خریدن چیزی متقاعد سازد. این مهارت به‌خصوص برای فروشندگان، مذاکره‌کنندگان، کارآفرینان، سخنرانان و افرادی که در زمینهٔ بازاریابی فعالیت می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

یکی از بهترین استادان متقاعدسازی جردن بلفورت است که تابه‌حال به بیش از پنجاه شرکت عمومی کمک کرده تا بتوانند خدمات و محصولات بیشتری را به فروش برسانند. او یک سیستم متقاعدسازی ویژه‌ای طراحی کرده که با استفاده از آن هرکسی می‌تواند در هر شرایط و موقعیتی که باشد، موفقیت عظیم کسب کند.

بلفورت مجموعه‌ای از آموزش‌های قدم‌به‌قدم خود را در کتاب شگرد گرگ (Way of the wolf) به مخاطبان خود ارائه کرده است. لحن و ادبیات جذابی که در این کتاب استفاده شده هر مخاطبی را تشویق به یادگیری می‌کند. این کارآفرین و مشاور فروش برجسته در این کتاب سعی کرده تا تمام اسرار موفقیت خود را برای شما فاش کند و نحوه طی‌کردن پله‌های موفقیت را نیز شرح دهد.

اگر در کار فروش هستید یا به‌تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید، با شنیدن این کتاب می‌توانید سرنوشت خود را تغییر دهید. نویسنده به شما یاد می‌دهد با استفاده از شگردهای خاصی معاملات خود را افزایش دهید، نرخ بازگشت مشتری را تثبیت کنید و مشتریانی دائمی برای خود به دست آورید. با یادگیری فرمولی که این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید به فروشنده‌ای حرفه‌ای تبدیل شوید.

کتاب صوتی شگرد گرگ که در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند» نیز قرار گرفته است، برای کسانی که شغلشان در ارتباط با فروش نیست نیز مناسب است. به طور مثال اگر شما هم فکر می‌کنید معامله کردن فقط مخصوص فروشندگان است، با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که اشتباه فکر می‌کردید. اگر شما قرار نیست چیزی بفروشید هم باید تا حدی هنر متقاعدسازی را یاد بگیرید تا بتوانید ارتباطات بهتری داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جردن بلفورت
مترجم: صادق زمانی

گوینده

آبتین ممدوح

حجم (مگ)

320

مدت زمان (دقیقه)

370

دیدگاهی دارید؟