0

 

عبارت های درست و نادرست شیمی

توضیحات

کتاب عبارت‌های درست و نادرست شیمی یکی از عناوین پرطرفدار سری کتاب‌های موضوعی نشر خیلی سبز می‌باشد. تاریخ اولین چاپ کتاب، به سال ۱۴۰۱ بر می‌گردد.

کتاب عبارت‌های درست و نادرست شیمی برای رفع نیاز داوطلبان کنکور در زمینۀ «حفظیات» و «مفاهیم» کتاب‌های درسی شیمی و برای پاسخگویی به تست‌های «شمارشی» نوشته شده است. فصل‌بندی این کتاب بر اساس کتاب‌های درسی شیمی صورت پذیرفته است: دروس شیمی دهم و یازدهم هرکدام ۳ فصل و شیمی دوازدهم ۴ فصل.

در انتهای فهرست کتاب، فصل یازدهمی نیز به چشم می‌خورد که به «عبارت‌های مسأله‌دار» کنکور اختصاص داده شده است. انتشارات خیلی سبز QR-code مخصوصی را، جهت دریافت اپلیکیشن «خیلی بوکز» برای گوشی‌های همراه در صفحۀ انتهایی کتاب قرار داده است.

در ادامه به بررسی کتاب عبارت های درست و نادرست شیمی موضوعی خیلی سبز اثر حسین ایروانی و فرشاد هادیان فرد می‌پردازیم.

کتاب عبارت‌های درست و نادرست شیمی نیز مانند دیگر کتاب‌های انتشارات خیلی سبز، از طراحی‌های گرافیکی و جلوه‌های بصری چشم‌نوازی بهره‌ می‌برد. تمامی صفحات کتاب تماماً رنگی هستند و استفاده از رنگ‌ها، نمودارها و شکل‌های مختلف، موجب تنوع بخشی حداکثری به کتاب شده است.

برای این کتاب از کاغذ تحریر سفید استفاده شده است. علارغم ظاهر جذاب جلد کتاب، بهتر بود تا اندکی کیفیت جلد کتاب بهتر باشد تا به راحتی خم نشده و تغییر شکل پیدا نکند. به دلیل ماهیت کتاب، قطع وزیری به کار رفته برای چاپ این کتاب، مناسب می‌باشد.

می‌توان کتاب عبارت‌های درست و نادرست شیمی کتابی جامع و هدفمند و دارای سبکی نوین دانست. این کتاب می‌تواند منبع اول خوبی برای پاسخگویی به ‌تست‌های شمارشی در کنکور و سوالات درست یا نادرست در امتحانات تشریحی باشد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

حسین ایروانی
فرشاد هادیان فرد

تعداد صفحات

337

حجم (مگ)

184

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟