0

 

عشق ورای ایمان (صوتی)

توضیحات

عشق ورای ایمان

کتاب صوتی عشق ورای ایمان نوشته‌ی پائولو کوئیلو، یکی از زیباترین و پرمعناترین کتاب‌های ادبی درباره عشق است و برگرفته از سخنان یک روحانی مسیحی به نام هنری دراموند درباره‌ی جنبه‌های روحانی و روان‌شناسانه عشق است.

به راستى رسالت آدمى چیست؟ چرا انسان پا به عرصه‌ى هستى گذاشته و چگونه بایسته است که روزها را از پس روز سپرى کند؟ قطعا به تعداد افراد بشر پاسخ براى این پرسش مى‌توان یافت. اما نورى که در قلب تک تکشان مى‌درخشد، گواه اشتراک ذاتى این همه پرسش در مقابل تنوع بى حدِ شکل بروز آن است. عشق، موهبتى خدادادى است که نوع بشر را از سایر جانداران متمایز مى‌کند.

کتاب صوتی عشق ورای ایمان (The supreme gift)، از نظریات هنری دراموند نویسنده‌ی اسکاتلندی که یک روحانی غیر رسمی مسیحی بود، اقتباس گرفته شده است. او برای جمعیت‌های کوچک صحبت می‌کرد ولی هیچ‌گاه وارد حرفه‌ی روحانیت نشد، در عوض خود را وقف تدریس علوم طبیعی نمود. کتاب او با عنوان موهبت الهی بیش از یک قرن پیش به چاپ رسید و خیلی زود در سراسر دنیا به عنوان زیباترین متن ادبی درباره‌ی عشق مشهور شد.

پائولو کوئیلو (Paulo Coelho)، بی‌شک اثرگذارترین نویسنده‌ی معاصر دوران ماست که در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. او برای خلق این اثر ادبی به سراغ کتاب موهبت الهی هنری دراموند رفته و بازنویسی و روایت خود را از آن ارائه نموده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پائولو کوئیلو
مترجم اعظم خرام

گوینده

میلاد تمدن

حجم (مگ)

55

مدت زمان (دقیقه)

100

دیدگاهی دارید؟