0

 

علوم و فنون دوازدهم فرمول بیست (رشته انسانی)

توضیحات

سری کتاب‌ های «فرمول بیست» یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب موفقیت دانش‌‌آموزان در امتحانات پایان‌ترم بوده که از چند بخش کلی آموزش و درس‌نامه، پرسش تشریحی، نمونه سوال امتحانی، پاسخ‌نامه و فیلم آموزشی تشکیل شده است.

کتاب گاج علوم و فنون دوازدهم فرمول بیست (رشته انسانی) اثر انتشارات بین‌المللی گاج بوده و هدف آن ارائه محتوای مناسب و کاربردی از کتاب جامعه شناسی پایه دوازدهم انسانی برای آمادگی در امتحان نهایی است.

در این کتاب تلاش شده مطالب ضروری به نحوی طبقه‌بندی شود که بتواند پاسخ‌گوی نیازهای دانش‌آموز در راستای موفقیت در امتحان نهایی باشد.

کتاب گاج علوم و فنون دوازدهم فرمول بیست (رشته انسانی) از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نکته مفهومی و آموزشی: دانش‌آموزان می‌توانند نکات اصلی، کلی و میان‌بر برای درک بهتر مفاهیم مهم هر درس را در بخش درس‌نامه مطالعه نمایند، در این قسمت برای تفهیم بیشتر نکات از مثال‌های کاربری هم استفاده شده است.

سؤالات تشریحی: این بخش شامل تعداد زیادی سوال متنوع منطبق بر امتحان نهایی در انواع مختلف درست و نادرست، جای خالی، پاسخ کوتاه و پاسخ بلند برای آمادگی در امتحانات میان ترم و پایان ترم می‌شود.

امتحان نهایی: ارائه ۷ دوره سؤالات امتحان نهایی سال‌های اخیر همراه با پاسخ تشریحی از مواردی است که در این بخش ارائه گردیده است.

پاسخ‌نامه تشریحی: این امکان برای دانش‌آموزان فراهم شده تا در این قسمت پاسخ‌ هایی کافی متناسب با راهنمای تصحیح امتحان نهایی بررسی نمایند.

فیلم آموزشی: دانش‌آموزان می‌توانند با اسکن QRکد ابتدای هر بخش به ۷ ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان هم دسترسی پیدا کنند.

کتاب گاج علوم و فنون دوازدهم فرمول بیست (رشته انسانی) اثر معصومه سلیمی بوده و در ۱۹۲صفحه گردآوری شده است.

هدف از تألیف این کتاب ارائه‌ی درس‌نامه‌های کوتاه و کاربردی مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی، ارائه‌ی نمونه سؤالات امتحانی همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

معصومه سلیمی

تعداد صفحات

306

حجم (مگ)

204

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟