0

 

غول درون (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی غول درون نوشته‌ی هری کارپنتر، راهنمایی کاربردی و مفید برای شناخت و استفاده صحیح از قدرت ضمیر ناخودآگاه است که در نهایت با بهره‌گیری از آن می‌توانید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی غول درون:

همه انسان‌ها در درون خود یک غول چراغ جادو دارند که می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده سازد؛ این قدرت درونی همان ذهن ناخودآگاه شماست که تنها باید یاد بگیرید چگونه از آن استفاده کنید. کتاب غول درون (The Genie Within) راهنمایی مناسب برای شماست که با زبان و بیانی ساده و صمیمی نوشته شده و به راحتی به شما توضیح می‌دهد که ضمیر ناخودآگاه‌تان از چه قوانینی پیروی می‌کند و روش‌های اثبات شده برای بهره‌گیری آسان و بی‌دردسر از آن‌ها چیست.

فراموش نکنید که ضمیر ناخودآگاه شما قدرتمند است و بدون وقفه کار می‌کند. همچنین مفاهیمی که در کودکی آموخته‌اید، تاثیر بسیار زیادی بر روی این بخش از ذهن شما می‌گذارد پس به همین خاطر باید برای تغییر زندگی‌تان، دوباره ذهن‌تان را برنامه‌ریزی کنید تا با کاهش استرس و افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس به اهداف‌تان دست یابید.

نتایجی که می‌توانید بعد از شنیدن این کتاب صوتی کسب کنید عبارتند از: تغییر عادات بد، سودمندی و کارآمدی بیشتر، کاهش وزن، افزایش عزت نفس، رسیدن به اهداف، هماهنگی فیزیکی بهتر، خلاقیت بیشتر، بهبود سلامت ذهن و بدن، تعبیر رویاها و نشانه‌ها، آرامش تا سطحی عمیق‌تر، خواب بهتر، تبدیل روحیه کسل کننده به روحیه شاد.

همچنین هری کارپنتر (Harry W Carpenter) در کتاب غول درون برای شما تمریناتی عملی قرار داده تا بعد از هر درس دستورالعمل‌های ریلکسیشن را به کارگیرید. پس برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و شغلی‌تان شنیدن این اثر را از دست ندهید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هری کارپنتر
مترجم: مریم بردبار

گوینده

حسن آزادی

حجم (مگ)

520

مدت زمان (دقیقه)

720

دیدگاهی دارید؟