5

 

فراتر از مریخی و ونوسی (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی

جان گری در پادکست فراتر از مریخی و ونوسی مهارت‌های جدیدی را برای ارتباط همسران با یکدیگر ارائه می‌دهد. او در مورد چالش‌ها و مشکلات جدید و راه حل‌های آن‌ها صحبت می‌کند که بوسیله آن می‌توانیم سطح بالاتری از عشق را به عنوان عشق آتشین تجربه کنیم. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

منظور از عشق و رابطه آتشین چیست؟ رابطه‌ی آتشین رابطه‌ای است که شما در آن از نظر عاطفی حمایت می‌شوید تا آزادانه و صادقانه خودِ خودتان باشید. در روابط گذشته مردان آزاد بودند تا مردانگی‌شان را بیان کنند و زنان، در بیان صفات زنانه خود آزاد بودند ولی محدودیت‌هایی وجود داشت. امروز ما در روابط‌مان چیزهای بیشتری می‌خواهیم و همین مساله چالشی را ایجاد کرده است.

همه مردها و زن‌ها صفات مردانه و زنانه منحصر به فرد دارند و تا اندازه‌ای مجبور هستند که بعضی از وجه زنانه یا مردانه خودشان را سرکوب کنند. اگر نتوانید به درستی آن‌ها را سرکوب کنید، سطح استرس درونی‌تان افزایش پیدا می‌کند و توانایی احساس عشق، شادی و رضایت در زندگی و رابطه‌تان کم خواهد شد.

ما در دنیای امروز هنوز نمی‌دانیم چگونه با هم در یک رابطه، هم‌زیستی داشته باشیم، به گونه‌ای که زن‌ها بتوانند هر دو وجه مردانه و زنانه‌شان را داشته باشند و مردها هم بتوانند هر دو وجه مردانه و زنانه‌شان را داشته باشند و همین چالش بزرگی را خلق می‌کند.

فقط کافی است یاد بگیرید که در روز مشخصی در ماه چه رفتار مشخصی را با جنس مخالفتان داشته باشید تا ترشح هورمون صحیح را در بدنتان تحریک کنید و در وجودتان به تعادل درونی برسید. در واقع شادی، تکامل، عشق طولانی و جذابیت وقتی اتفاق می‌افتد که در تعادل هورمونی صحیحی براساس خود منحصر به فرد‌تان قرار بگیرید.

امروز ما از رابطه‌هایمان انتظارات بیشتری داریم و می‌توانیم آن‌ها را بدست بیاوریم. ولی باید یاد بگیریم که چگونه تمام آنچه هستیم را بروز بدهیم و ارتباط برقرار کنیم.

مطالب جدید کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی را یاد بگیرید تا شما هم بتوانید رویای داشتن عشق بادوام و رمانتیک را تحقق ببخشید و عشق را پرورش بدهید تا تجربه یک عشق تمام و کمال در زندگی را بدست بیاورید.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسنده کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی است. او این کتاب را ۲۵ سال قبل نوشت و تا امروز جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده است و به ۵۰ زبان در سراسر جهان ترجمه شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جان گری

گوینده

بهروز سمامی

حجم (مگ)

16

مدت زمان (دقیقه)

10

دیدگاهی دارید؟