0

 

فرصت آفرینان ۳ (صوتی)

توضیحات

حوه ایجاد فرصت‌های بی‌شمار در زندگی چگونه است؟ به نظر شما همکاری و همیاری تا چه میزان در روابط لازم است؟ شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برای رسیدن به موفقیت نهایی نیاز به کلیدی دارید که نزد دیگران است. اما قبل از اینکه بتوانید با افراد دیگر ارتباطی سازنده ایجاد کنید، باید خود واقعی‌تان را بسیار بهتر بشناسید.

کر اندرسون در کتاب فرصت آفرینان (Opportunity Makers) شما را با روش‌هایی آشنا می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به خودشناسی برسید. زمانی که به خودشناسی می‌رسید، قادر خواهید بود در جهت تحول زندگی شخصی و شغلی‌تان نیز قدم بردارید. کتاب حاضر در زبان اصلی به‌صورت تک جلدی به انتشار رسید. اما ترجمه فارسی آن در چهار جلد منتشر شد که فصول مهم آن در بین آن‌ها تقسیم شده است.

جلد سوم این کتاب به اسم «فرصت آفرینان ۳: راهبری خود»، درمورد نحوه تشخیص هریک از عواطف و واکنش صحیح نسبت به آن‌ها صحبت می‌کند. همچنین راهکارهایی را به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید ارتباطی بسیار عمیق‌تر از طریق گفتگو با دیگران داشته باشید. با شنیدن این کتاب صوتی درک می‌کنید که باید برای موضوعات واقعاً مهم، ارزش و اهمیت قائل شوید.

با صرف وقت و انرژی برای مسائل مهم است که می‌توانید روش زندگی خود را به صورتی بهینه‌سازی کنید که به شکل بهتری با بقیه ارتباط برقرار کنید. این کتاب بیشتر از «من» به «ما» توجه دارد و این موضوع باعث شکل‌گیری ارتباطی متقابل با دیگران می‌شود. در این صورت است که زندگی معنادارتری را تجربه خواهید کرد.

کتاب صوتی فرصت آفرینان ۳: راهبری خود همچنین شامل ایده‌ها و نکات ارزشمندی می‌شود که کر اندرسون آن‌ها را در تدتاک مشهور خود نیز مطرح کرده است. او در این سخنرانی این نکتهٔ مهم و اساسی را مطرح می‌کند که شما زمانی موفق به دریافت این کلید می‌شوید که با دیگران نیز ارتباطی معنادارتر برقرار کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کر اندرسون
مترجم: رضا غیابی

گوینده

رضا غیابی، شهره روحی

حجم (مگ)

129

مدت زمان (دقیقه)

140

دیدگاهی دارید؟