0

 

فرصت آفرینان ۲: درک دیگران (صوتی)

توضیحات

آیا به نظر شما می‌شود با همکاری و همراهی که با اطرافیان خود دارید، فرصت‌های بی‌شماری در زندگی‌تان ایجاد کنید؟ کر اندرسون عقیده دارد موفقیت نهایی شما به کلیدی نیاز دارد که در دست دیگران است. او در کتاب فرصت آفرینان (Opportunity Makers) روش‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنید.

این کتاب زمانی که به زبان اصلی نوشته شد، در یک جلد به انتشار رسید. ولی در ترجمهٔ فارسی به چهار جلد تقسیم شد و در هر جلد آن یکی از فصول مهم کتاب آورده شده است. جلد دوم این کتاب به اسم «فرصت آفرینان ۲: درک دیگران»، درمورد نحوه درک دیگران برای تعامل بهتر با آنان صحبت می‌کند. همچنین راهکارهایی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید دیگران را بهتر بشناسید و دلیل برخی از رفتارهایشان را درک کنید.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید برای موضوعات واقعاً مهم اهمیت قائل شوید و شیوهٔ زندگی‌تان را به شکلی بهینه‌سازی کنید که در آن با دیگران بهتر تعامل و گفتگو داشته باشید. رویکرد اصلی نویسنده در کتاب «ما» به‌جای «من» است؛ این رویکرد باعث می‌شود شما یک ارتباط متقابل با افراد دیگر ایجاد کنید و زندگی معنادارتری را تجربه نمایید.

کتاب صوتی فرصت آفرینان ۲: درک دیگران شامل ایده‌ها و نکات ارزشمندی می‌شود که کر اندرسون آن‌ها را در تدتاک مشهور خود نیز مطرح کرده است. او در این سخنرانی این نکتهٔ مهم و اساسی را مطرح می‌کند که شما زمانی موفق به دریافت این کلید می‌شوید که با شناخت دقیق خود واقعی‌تان، با دیگران نیز ارتباطی معنادارتر برقرار کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کر اندرسون
مترجم: رضا غیابی

گوینده

رضا غیابی، شهره روحی

حجم (مگ)

232

مدت زمان (دقیقه)

250

دیدگاهی دارید؟