0

 

فندق شکن (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی فندق شکن نوشته‌ی ای تی ای هافمن، داستانی شگفت‌‌انگیز و پرماجرا درباره‌ی دختر مهربانی است که در شب کریسمس از پدر خوانده‌اش عروسکی جادویی هدیه می‌گیرد و اتفاقات هیجان‌انگیزی برایش رقم می‌خورد.

درباره کتاب صوتی فندق شکن:

ای تی ای هافمن (E. T. A. Hoffmann) کتاب فندق شکن و پادشاه موش (The Nutcracker and the Mouse King) را در سال ۱۸۱۶ چاپ کرد و پس از آن نیز نویسنده‌ی برجسته‌ی فرانسوی، الکساندر دوما با برداشتی از آن کتاب و با قلم خود داستانی با عنوان فندق شکن نوشت.

این کتاب صوتی با زبانی گویا و روان، داستانی خارق‌العاده و مشهور از ادبیات کلاسیک غرب را روایت می‌کند. فندق شکن روایتی تخیلی از اتفاقاتی است که برای کلارا، دختر کوچک و مهربان آلمانی رخ می‌دهد. در شب کریسمس مهمانی بزرگ و باشکوهی برگزار می‌شود، کلارا حیرت‌زده به درخت کریسمس که بسیار زیبا بود، می‌نگرد. ناگهان صدای زنگ ساعت دیواری بزرگ خانه شنیده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی ساعت هشت شب بود. سپس دروسلمیر پدرخوانده‌ی کلارا که شعبده‌بازی شگفت‌انگیز است به مجلس آمد و فندق شکنی را به کلارا هدیه داد.

هدیه‌ی او چیز جذابی و خاصی بود که هر کودکی نمی‌توانست آرزوی داشتنش را بکند؛ کلارا فندق شکن را بسیار دوست می‌داشت و همین احساس به فندق شکن موجب بروز رویدادهایی در همان شب شد. هنگامی ‌که مهمانی به پایان رسید؛ کلارا با واقعیتی عجیب رو‌به‌رو شد و خود را در جهان تازه‌ای یافت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ای تی ای هافمن
مترجم: حمیدرضا بلوچ

گوینده

فرزانه فائزی

حجم (مگ)

204

مدت زمان (دقیقه)

210

دیدگاهی دارید؟