0

 

فیزیک دوازدهم تجربی پیشرفته نردبام

توضیحات

هدف از تالیف کتاب فیزیک دوازدهم تجربی پیشرفته سری نردبام از انتشارات خیلی سبز، آموزش دقیق و منسجم کتاب درسی بوده و سعی شده علاوه بر ترغیب دانش آموزان و علاقه مند کردن آنان به درس فیزیک، دانش آموزان را برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری نیز آماده کنند. لحن کتاب صمیمی و چیدمان فصل های آن منطبق بر کتاب درسی است.

فهرست کتاب ساده است و فقط شماره صفحه مربوط به شروع هر بخش از فصل های مختلف در آن بیان شده. هر فصل به قسمت های مختلفی تقسیم شده و پس از پایان درسنامه هر قسمت، سوالات تستی قرار داده شده اند. در پایان کتاب نیز پاسخنامه تشریحی و کلیدی قرار دارد.

در ادامه به بررسی کتاب فیزیک ۱۲ ام تجربی نردبام خیلی سبز اثر احمد مصلایی، جمال خم خاجی، شاهین اقبال و محسن توانا می پردازیم.

ظاهر کتاب نردبام فیزیک دوازدهم تجربی خیلی سبز نسبتاً خوب و قابل قبول است. سایز و فونت نوشته ها خوب انتخاب شده اند، صفحات در عین سادگی زیبا هستند. نمودارها و اَشکال نیز دقیق و زیبا ترسیم شده اند. در چاپ این کتاب از سه رنگ آبی، مشکی و طوسی استفاده شده. این تنوع رنگی کم، در اکثر قسمت ها قابل قبول است اما در برخی تصاویر مثل طیف های نشری خطی و پیوسته به دلیل محدودیت در رنگ ها حق مطلب ادا نشده است. در چاپ این کتاب از کاغذ سفید و با کیفیت استفاده شده است.

حجم کتاب فیزیک ۳ تجربی نردبام با توجه به محتوایی که ارائه کرده خوب است. کتاب دارای ۱۵۰۳ تست و حجم ۵۴۸ صفحه می باشد. در بررسی اولیه این کتاب غلط املایی و علمی به چشم نمی خورد. بهترین زمان استفاده از کتاب در طول سال تحصیلی و همگام با دبیر مدرسه است.

به عنوان منبع اول آموزشی، کتاب محتوای کافی را دارد و در پیشرفت دانش آموزان موثر خواهد بود. قبل از خرید اینترنتی کتاب فیزیک ۱۲ ام تجربی نردبام ادامه مطلب را بخوانید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

احمد مصلایی
جمال خم خاجی
شاهین اقبال
محسن توانا

تعداد صفحات

480

حجم (مگ)

312

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟