0

 

قدرت خود تلقینی

توضیحات

روشی کاربردی برای دستیابی به ثبات شخصیت، آرامش، روشن بینی و تسهیل درمان بیماریها

قدرت خود تلقینی کتابی است نوشته‌ی پل ژاگو برای دستیابی به ثبات شخصیت. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت با موضوع اراده، اعتمادبه‌نفس، شخصیت و خواب مصنوعی قرار می‌گیرد. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور با تلقین کردن شخصیت خود را کاملا به جهت مثبت تغییر دهیم؛ و روز به روز با انرژی روحیه‌ی بهتر فردی با ثبات و مسلط به رفتارهایمان باشیم.

آنچه ژاگو در این کتاب با روش‌هایی مثل تصاویر ذهنی و یا عبارات تاکیدی می‌آموزد در نهایت بر کنش‌ها و واکنش‌های ما تاثیر می‌گذارد. آموزه‌ها و تمرین‌های این کتاب به شما کمک می‌کند تا خوش‌بینی و اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید. در مقدمه‌ی کتاب آمده است: «هدف‌ این‌ کتاب‌ توضیح‌ روابط‌ چراها و ارائه‌ روش‌های‌ کاربردی‌ برای‌ دستیابی‌ به‌ ثبات‌ شخصیت‌، آرامش‌، روشن‌بینی‌ و تسهیل‌ درمان‌ بیماری‌هاست. این‌ است‌ هنر تلقین‌: وارد کردن‌ تصویرهای‌ ذهنی‌ محرک‌ یا عبارت‌های‌ تاییدی‌، در ارتباط‌ با نتیجه مورد نظر. انسان‌ به‌ جای‌ آن‌ که‌ اجازه‌ دهد اندیشه‌های‌ خودجوش‌ منفعلانه‌ بر او چیره‌ شوند، باید از اندیشه سنجیده‌ کمک‌ گیرد«.

کتاب قدرت خود تلقینی روشی کاربردی برای دستیابی به ثبات شخصیت، آرامش، روشن‌بینی و تسهیل درمان بیماری‌هاست. کتاب حاضر در ایران با ترجمه‌ی نیلوفر خوانساری از سوی انتشارات ققنوس راهی بازار نشر شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پل ژاگو

مترجم

نیلوفر خوانساری

حجم (مگ)

34

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی م‌76-6804
سرشناسه ژاگو، پل‌-کلمان‌، – م‌.
Jagot, Paul-Clement
عنوان و نام پدیدآور قدرت خودتلقینی‌: روشی کاربردی برای دستیابی به ثبات شخصیت‌، آرامش‌، روشن‌بینی و تسهیل درمان بیماریها/ پل ژاگو؛ ترجمه نیلوفر خوانساری‌.
مشخصات نشر تهران‌: ققنوس‌، 1377.
مشخصات ظاهری 152ص.
یادداشت عنوان اصلی: .La puissance de L'autosuggestion: methode pratique pour acquerir fermete, calme, Lucidite et favoriser la guerison
یادداشت چاپ دوم‌: 1378.
یادداشت چاپ سوم : 1380.
یادداشت چاپ چهارم‌: 1382.
یادداشت چاپ ششم: 1384.
یادداشت چاپ هفتم: اسفند 1385.
یادداشت چاپ هشتم: اسفند 1387.
یادداشت چاپ نهم: 1390.
موضوع اراده
موضوع اعتماد به نفس
موضوع شخصیت
موضوع خواب مصنوعی
شناسه افزوده خوانساری‌، نیلوفر، – ، مترجم‌.
رده بندی کنگره BF632/ژ2ق‌43 1377
رده بندی دیویی 153/8

تعداد صفحات

137

دیدگاهی دارید؟