0

 

قدرت پذیرش تغییرات (صوتی)

توضیحات

در هر ساعت و هر روزی از زندگی شما تغییراتی در حال رخ‌دادن هستند که تمامی سیستم ذهن و جسم شما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. اما بدن شما طوری طراحی شده که بتوانید با تغییرات هماهنگ شوید و همگام با آن‌ها رشد کنید. اما برای درک مفهوم تغییر باید بتوانید به توانایی‌های خود باور داشته باشید.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که تغییرات را سخت می‌پذیرند. البته این نکته بدیهی است که اتفاقات مهم و تغییرات بزرگ ممکن است تا حد زیادی روال زندگی عادی شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما اگر بدین شکل باشید که تغییرات روحیات شما را به هم می‌ریزند و آرامشتان را از بین می‌برند و شما قدرت کنار آمدن با آن‌ها را ندارید، کتاب قدرت پذیرش تغییرات (Embracing change) مناسب شما است.

تونی بوزان در این کتاب قصد دارد به شما کمک کند تا مفهوم تغییر را درک کنید و به توانایی‌های خود در زندگی باور راسخ داشته باشید. او عقیده دارد همهٔ انسان‌ها توانایی و استعداد تغییر آینده خود و ایجاد تأثیر در جهان را دارند. با شنیدن این کتاب می‌توانید به‌راحتی اهداف خود را تشخیص دهید، باورهای اشتباه را از خودتان دور کنید و تسلیم جریان زندگی باشید.

کتاب حاضر طوری طراحی شده که به شکلی عملی ابزارهای تحول شخصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزارها حاصل برنامه‌های آموزشی نویسنده و تجربیات میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان است. نکته قابل‌توجه در مورد این ابزارها این است که در هر شرایطی که قرار دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این توانایی را به دست خواهید آورد که بتوانید همهٔ اتفاقات را به چشم فرصت‌هایی برای پیشرفت شخصی ببینید.

در قسمت‌هایی از این کتاب سخنانی از افراد برجسته‌ای که باعث تغییرهای بزرگ شده‌اند را می‌شنوید و با کسانی آشنا می‌شوید که نقشه‌های ذهنی و روش‌های خاصی را برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی‌شان به کار برده‌اند. این کتاب همچنین به شما یاد می‌دهد که به درک روشن‌تری از خود، تغییرات و نحوه استقبال از آن‌ها را در زندگی خود برسید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تونی بوزان
مترجم: کوروش اکبری

گوینده

فرهاد اتقیایی، هوتن شاطری پور

حجم (مگ)

331

مدت زمان (دقیقه)

710

دیدگاهی دارید؟