0

 

قدر شناسی (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی «قدرشناسی» نوشتهٔ مری جین ریان با ترجمهٔ زهره زاهدی به شما می‌آموزد چه طور در همهٔ روزهای زندگی شادی بدهید و دریافت کنید. مری جین ریان نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش «مهربان‌تر باشیم»، «قلب بخشنده» و «قدرت صبر» است.

درباره کتاب صوتی قدرشناسی

مری جین ریان در این کتاب ضمن بررسی اثرات قدرشناسی در زندگی مانند شادی، جوانی، و ریشه‌کنی اضطراب، با بهره‌گیری از داستان‌هایی کوتاه، زندگی افراد قدرشناس و سپاسگزار و دست‌یابی به فن قدرشناسی را مطرح کرده است. ریان در کتاب‌هایش، به خوانندگان کمک می‌کند شادتر باشند، از تغییر استقبال کنند، اهداف خود را دنبال کرده و آسان‌تر به آن‌ها دست یابند، با دیگران مهربان‌تر و سخاوتمندانه‌تر رفتار کنند، صبر را بیاموزند و در یک‌کلام، بهتر زندگی کنند. ابزار قدرشناسی ما هدیه‌ای است به کسی که به ما چیزی داده است. با قدرشناس بودن از چیزهای کوچک، هر روز از زندگی‌مان را به‌صورت یک هدیه درآوریم. به کمک قدرشناسی، در تمام لحظات زندگی شادی بدهیم و دریافت کنیم.

ریان اعتقاد دارد قدرشناسی به ما کمک می‌کند تا توجه کنیم که چه چیزی در زندگی ما درست است و به‌این‌ترتیب موفقیت را ردیابی کنیم. یکی از واقعیت‌های باورنکردنی دربارهٔ قدرشناسی این است که محال است هم‌زمان هم احساس مثبت شکر داشته باشید و هم احساس منفی مانند خشم یا ترس. از قدرشناسی فقط احساسات مثبت همچون محبت، همدلی، شادی، و امید متولد می‌شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مری جین ریان

گوینده

مترجم: زهره زاهدی

حجم (مگ)

346

مدت زمان (دقیقه)

260

دیدگاهی دارید؟