0

 

قصه‌هایی برای خواب کودکان – تیرماه

توضیحات

قصه‌هایی برای کودکان، گنجینه‌ای از بهترین قصه‌های تألیف، ترجمه و بازنویسی است که با توجه به ارزش‌های زندگی و فرهنگ صلح برای کودکان خردسال تدوین شده است.

شما می‌توانید با توجه به بهداشت روانی کودکان، هرشب یک قصه‌ زیبا برای آنها بخوانید. قصه‌های هر جلد از این کتاب‌ها کودکان شما را به طور غیرمستقیم با فرهنگ اقوام و ملل دیگر و ارزش‌های انسانی آشنا می‌کند.

گروه سنی “الف” و “ب” در مجموعه‌ی حاضر، حکایاتی را در قالب ترجمه، تالیف، و بازنویسی می‌خوانند که از آن جمله است: “موش و مار”، “زیر نور ماه”، “سیب”، “زیبای خفته”، “طوطی و درخت” و “آیینه”. برای مثال در “زیبای خفته”، ماجرای پادشاه و ملکه‌ای بازگو می‌شود که فرزندی نداشتند، اما هرروز آرزو می‌کردند که صاحب فرزندی شوند. روزی ملکه در کنار رودخانه‌ای مشغول پیاده‌روی بود و قورباغه‌ای را از زیر یک سنگ بزرگ نجات داد. قورباغه نیز در قبال آن به ملکه گفت که آرزویش برآورده خواهد شد و به زودی صاحب دختری زیبا می‌گردد. مدتی گذشت تا این که….

توضیحات تکمیلی

نویسنده

گیتا گرکانی ، ناصر یوسفی

تعداد صفحات

130

حجم (مگ)

17.2

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی م83-32391
عنوان و نام پدیدآور قصه‌هایی برای خواب کودکان (تیر ماه‌)/ تهیه شده در موسسه پژوهشی کودکان دنیا؛ زیرنظر ناصر یوسفی‌، گیتا گرکانی‌؛ تصویرگر سعید رضایی.
مشخصات نشر تهران‌: پیدایش‌، 1385.
مشخصات ظاهری 130 ص‌.: مصور.
وضعیت فهرست نویسی فاپا
یادداشت چاپ دوم:1386.
یادداشت چاپ سوم: پاییز86.
یادداشت گروه سنی:الف،ب.
موضوع داستان‌های کوتاه — مجموعه ها
موضوع داستان‌های حیوانات — مجموعه‌ها
موضوع داستانهای تخیلی — مجموعه‌ها
شناسه افزوده یوسفی‌، ناصر،
شناسه افزوده گرکانی‌، گیتا، –
شناسه افزوده رضایی، سعید، تصویر‌گر
شناسه افزوده موسسه پژوهشی کودکان دنیا
رده بندی دیویی دا 808/83ق674827 1385

دیدگاهی دارید؟