0

 

قصه‌های هزار و یک شب – جلد اول (صوتی)

توضیحات

قصه‌های هزار و یک شب – جلد اول (شب اول تا ششم)

کتاب صوتی قصه های هزار و یک شب – جلد اول (شب اول تا ششم) به قلم عبداللطیف طسوجی، قصه‌ها و افسانه‌های قدیمی ایران، هند و سایر سرزمین‌های عربی را در برمی‌گیرد و در آن‌ها به وضعیت و آداب و رسوم مردم این سرزمین‌ها می‌پردازد و حکایت‌های پندآموز، اخلاقی و سرگرم‌کننده را شامل می‌شود.

موضوع کتاب قصه های هزار و یک شب – جلد اول (شب اول تا ششم):

همسر شهریار به او خیانت می‌کند و انتقامش را با قتل همان همسر بی‌وفا آغاز می‌نماید اما به همین موضوع اکتفا نمی‌کند و هر شب دختر جوان و زیبایی را به عقد خود در می‌آورد و بامداد دستور قتلش را می‌دهد. این موضوع به قدری ادامه می‌یابد تا این‌که دیگر دختری در شهر باقی نمی‌ماند. وزیر شهریار دو دختر دارد به نام‌های دنیازاد و شهرزاد که نگران جان خود هستند تا این‌که شهرزاد داوطلب این کار می‌شود تا به عقد پادشاه دربیاید. شهرزاد به پادشاه می‌گوید که خواهری دارد و هر شب برایش قصه‌ای تعریف می‌کند تا او به خواب برود. این دختر جوان از شهریار خواهش می‌کند خواهرش را به قصر بیاورند تا برای آخرین بار برایش قصه‌ای بگوید.

دنیازاد به قصر آورده می‌شود و شهرزاد قصه‌گویی خود را شروع می‌کند، شهریار هم شیفته‌ی قصه‌ی شب نخست می‌شود و به او مهلت می‌دهد تا شب بعد نیز زنده بماند تا خودش هم بتواند ادامه‌ی داستان را بشنود اما شهرزاد با روایت‌های تودرتو و حکایت‌های جذاب خود این ماجرا را ادامه می‌دهد و… .

توضیحات تکمیلی

نویسنده

عبداللطیف طسوجی

گوینده

شیوا خنیاگر

حجم (مگ)

37

مدت زمان (دقیقه)

80

دیدگاهی دارید؟