0

 

قصه‌های هزار و یک شب – جلد نهم (صوتی)

توضیحات

قصه‌های هزار و یک شب – جلد نهم  (شب چهل و نهم تا پنجاه و چهارم)

حرف زدن درباره‌ی ریشه‌های هزار و یکشب کار ساده‌ای نیست و حرف‌های زیادی درباره‌ی آن زده می‌شود اما با توجه به هویت قصه گو و شهریار و شاه زمان، ریشه‌های ایرانی داستان اصلاً دور از انتظار نیست. هرچند بسیاری جهان عرب یا یونان را خواستگاه این قصه‌ها می‌دانند. واقعیتی که شاید باید درباره‌ی هزار و یکشب پذیرفت این است که این داستان، یک داستان فرازمینی است. قصه‌هایی که شهرزاد در این کتاب می‌گوید از بغداد تا قاهره ادامه دارد و از قصه‌های عاشقانه تا سفرهای دریایی را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب صوتی قصه‌های هزار و یک شب- جلد نهم

هزار و یک شب به چندین و چند شکل مختلف در ایران منتشر شده است و قصه های صوتی هزار و یک شب برای کودکان هم چاپ شده‌اند. یکی از ناشرانی که تلاش کرده است داستان‌های هزار و یک شب شهرزاد صوتی و با صدایی دلنشین در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد انتشارات واوخوان است. شیوا خنیاگر خوانش این داستان‌ها را به ‌عهده داشته است.

 جلد نهم از کتاب صوتی قصه‌های هزار و یک شب از شب چهل و نهم تا شب پنجاه و چهارم ادامه دارد و بخشی از یکی از بلندترین داستا‌نهای کتاب یعنی ملک نعمان و فرزندان او را پوشش می‌دهد. این داستان پر از حکایت دلاوری‌هاست و جنبه‌ای حماسی و جذاب دارد.

کتاب‌‌های صوتی هزار و یک شب روی فیدیبو هم عرضه شده‌اند و جلد نهم را می‌توانید را در همین صفحه دانلود کرده و روی کتابخوان فیدیبو بخوانید. قصه‌های هزار و یکشب صوتی قسمت اول، کتاب صوتی هزار و یک شب جلد دوم و دانلود کتاب صوتی هزار و یک شب جلد سوم هم به همراه جلدهای چهارم، پنجم، جلد ششم و … در فیدیبو در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

عبداللطیف طسوجی

گوینده

شیوا خنیاگر

حجم (مگ)

35

مدت زمان (دقیقه)

75

دیدگاهی دارید؟