0

 

ماجراهای شگفت انگیز

توضیحات

ماجراهای شگفت انگیز شامل ۱۴ داستان کوتاه از ادگار آلن پو است. این داستان ها عبارتند از:
جنایت های دوگانه در کوچه مور / نامه سرقت شده / سوسک طلایی / یادداشت های روزانه درباره سفر با بالون / ماجراهای بی مانند شخصی به نام هانس پفال / دست نویس پیدا شده در یک بطری / سقوط در گرداب مالستروم / حقیقت قضیه آقای والدمار / جلوه های خواب مغناطیسی / خاطرات آقای اوگوست بدلو / مورلا / لی جیا ومتسن گرستین
همچنین مقدمه مفصل و بسیار زیبایی از شارل بودلر درباره زندگی و آثار ادگار آلن پو در ابتدای کتاب آورده شده و در پایان کتاب نیز گاهشمار زندگی و آثار آلن پو پیوست شده است.این مجموعه از آثار پو، دربردارنده‌ی برخی از هیجان‌انگیزترین و به یاد ماندنی‌ترین داستان‌هایی است که تا به حال نوشته شده است. شخصیت‌های این داستان‌ها، افرادی دچار اختلالات عصبی و طرد شدگان از اجتماع هستند و ترس‌هایی ناشناخته و معماهایی به ظاهر حل نشدنی بر ذهنشان حکومت می‌کند.
کتاب داستان‌های‌شگفت‌انگیز در مجموع، برترین آثار آدگار آلن پو را قبل از مرگ نابهنگامش در سال ۱۸۴۹ گرد هم آورده و به مخاطبین بی‌شمار این نابغه‌ی دنیای ادبیات تقدیم می‌کند. داستان‌ها سراسر شگفتی و رمزآلودگی را به همراه دارند. تا جایی که نمی‌توان از آن‌ها، توقع عبرت یا یافته‌ای اخلاقی را داشت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ادگار آلن پو

مترجم

پرویز شهدی

حجم (مگ)

4.1

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

تعداد صفحات

400

دیدگاهی دارید؟