0

 

ماه عسل آفتابی

توضیحات

کتاب ماه عسل آفتابی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه از ادبیات کشورهای مختلف جهان است. این داستان‌ها به کوشش نویسنده و مترجم مطرح ایرانی سیمین دانشور انتخاب و ترجمه شده‌اند. دانشور در «ماه عسل آفتابی» داستان‌های درخشانی را از ادبیات کشورهای آمریکا، ژاپن، هند، اسلواکی، هند، ایتالیا، آلمان، آفریقا، روسیه و آمریکا گلچین کرده است.
راجبان خانا وراجه رائو از کشور هندوستان، آکوتاگاوا از کشور ژاپن، فرنتس کافکا از کشور چک و اسلواکی، آلبرتو موراویا از کشور ایتالیا، توماس مان از کشور آلمان، ایزاک بابل از روسیه، آلن پیتون از آفریقای جنوبی و جان اشتاین بک از کشور آمریکا نویسندگانی هستند که داستان‌های آن‌ها در این کتاب آمده است. در حقیقت این سبک از گلچین داستان‌های کوتاه خواننده را با نوع و سبک ادبیات، فرهنگ‌ها و رسوم کشور‌های مختلف آشنا می‌کند.

در ایران و جهان بسیاری از کتاب‌ها هستند که به این شیوه گلچین می‌شود و در کشور ایران می‌توان گفت کتاب «ماه عسل آفتابی» نسخه‌ی موفقی محسوب می‌شود که توانسته بسیاری از خوانندگان را علاوه بر ترغیب به خواندن آثار سیمین دانشور به خواندن دیگر آثار ادبی کشورهای مختلف مثل ژاپن، هند و … دعوت می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

فرانتس کافکا آلبرتو موراویا توماس مان ایزاک بابل جان اشتاین بک

مترجم

سیمین دانشور

حجم (مگ)

2.1

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

تعداد صفحات

171

دیدگاهی دارید؟