0

 

محدودیت صفر (صوتی)

توضیحات

هواوپونوپونو روشی است که بومیان هاوایی و برخی از جزایر سراسر اقیانوس آرام جنوبی از آن برای پالودن خود و دفع سموم روانی‌شان استفاده می‌کنند. جو ویتالی (Joe Vitale) و و ایهالیا کالاهولن (Haleakalā Hew Len) در کتاب صوتی محدودیت صفر (Zero limits) با استفاده از این روش‌مندی به شما کمک می‌کنند تا برای رسیدن به موفقیت و ثروت از راه‌های میان‌بر حرکت کنید. عنوان کتاب به مرحله‌ای از این تمرین‌ها ارجاع دارد که در آن هیچ خبری از هیچ‌گونه محدودیتی نیست. همچنین می‌توان چنین برداشت کرد که برای رسیدن به موفقیت در زندگی هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد. سخت‌ترین گردنه‌ها و بلندترین دست‌اندازها در برابر قدرت و اراده‌ی ما هیچ به شمار می‌آیند.

دکتر ایهالیا کالاهولن روان‌شناسی است که توانسته با استفاده از این روش یک بیمارستان روانی را در در هاوایی به تعطیلی بکشاند! او با یاد دادن چهار ذکر ساده به بیماران و آموزش این طرز تفکر که جنبه‌ی تیره و تاریک خود را بپذیرند، موجب شد بیماران شفا بیابند و گفته شده است که در نهایت بیمارستان تعطیل شده. این چهار ذکر ساده از ارکان اصلی سیستم هواوپونوپونو هستند: «متأسفم»؛ «لطفاً مرا ببخش»؛ «متشکرم» و «دوستت دارم». البته جو ویتالی بعدها در کتاب عبارت پنجم از ذکر دیگری نیز رونمایی کرد. او با شنیدن خبر شفابخشی ایهالیا کالاهولن رهسپار هاوایی شد و با او از نزدیک دیداری ترتیب داد. ماحصل آن سفر و آن دیدار و پژوهش‌های مشترک بعدی، کتاب محدودیت صفر است که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست.

جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن در این کتاب صوتی سه گام مؤثر توبه، بخشش و دگرگونی را -که از ارکان اصلی سیستم هواوپونوپونو به شمار می‌روند- با شما به اشتراک می‌گذارد تا با به‌کارگیری آن‌ها بتوانید سریع‌تر و چابک‌تر جاده‌های موفقیت را طی کنید. نشر صوتی شار این اثر را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جو ویتالی
مترجم: فروزان خدایی فر

گوینده

امیررضا علی زاده

حجم (مگ)

584

مدت زمان (دقیقه)

420

دیدگاهی دارید؟