0

 

مدیریت تغییر (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی مدیریت تغییر: راهکارهایی جهت ایجاد تغییرات مناسب در وضعیت بحرانی توسط انتشارات هاروارد بیزنس ریویو گردآوری شده و دربردارنده‌ی ۱۰ مقاله است که راهکارهایی مفید و کاربردی برای اعمال تغییرات مناسب و هوشمندانه در موقعیت‌های ناآرام و آشفته ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی مدیریت تغییر:

کتاب صوتی مدیریت تغییر: راهکارهایی جهت ایجاد تغییرات مناسب در وضعیت بحرانی (HBR’S 10 Must Reads: The Essentials) از مقالاتی برجسته و معتبر گردآوری شده که اولین‌بار در مجله‌ی هاروارد بیزنس ریویو منتشر شده‌اند؛ در هر مقاله شما با بعد تازه‌ای از اجرای پروژه‌های تغییر و مشکلات پیش روی آن‌ها آشنا می‌شوید. هم‌چنین این کتاب جوانب و بیغوله‌هایی را به نمایش می‌گذارد که در مواقعی به صورت واضح علت اصلی تخریب هر گونه تغییرات مثبت هستند و در مواقعی هم‌چنان پوشیده و غیرقابل تشخیص هستند که فقط ذهن پویای مولفان این مقالات توانسته‌اند آن‌ها را از لابه‌لای هزاران عامل و مؤلفه‌ی سرگردان کننده بیرون بکشند.

این کتاب صوتی می‌کوشد مسیر صحیح و درست تغییرات را به شما بیاموزد تا کسب و کار‌ها بدون ضرر در جهت مثبت دگرگون شوند. این اثر به تحلیل و بررسی موضوعاتی هم‌چون رهبری تغییر، رهبری بحران، رمزگشایی از تغییرات، مشکلات و چالش‌های مدیریت تغییر و … می‌پردازد و شیوه‌ها و راهکارهای مفیدی برای هر یک ارائه می‌دهد.

هر مقاله دربردارنده‌ی دو قسمت به نام‌های «خلاصه‌ی کلام» و «‌ایده در عمل‌» است که نکات و موارد مدنظر مولف مقاله به صورت خلاصه آورده شده و کاربرد عملی آن را نیز ارائه کرده و به همین دلیل مطالب برای شما ملموس‌تر و قابل‌درک‌تر است.

شنیدن این کتاب صوتی دید تازه‌ای درباره‌ی یک موضوع قدیمی به شما ارائه می‌دهد و به مدیران نیز کمک می‌کند مشکلاتی را که نمی‌توانستند کشف و درک کنند، به راحتی ببینند، بشناسند و با بهره‌گیری راهکارهای مفید در مسیر رفع آن‌ها قدم بردارند. مدیران تنها با شناسایی موانع سازمانی و نگرشی می‌توانند پروژه‌های تغییر را اجرا نمایند و این کتاب صوتی همان شاه‌کلید دگرگونی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها را در راه سخت و پر تغییر امروزی به هدف می‌رساند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

گروه نویسندگان
مترجم: رضا رامز

گوینده

دادبه دادمهر

حجم (مگ)

335

مدت زمان (دقیقه)

730

دیدگاهی دارید؟