0

 

مدیریت در ده کلمه (صوتی)

توضیحات

تری لیهی در کتاب صوتی مدیریت در ده کلمه از روش‌ها و راهکارهایی می‌گوید که بتوان از یک مدیر معمول به یک مدیر برجسته تبدیل شد.

کتاب صوتی مدیریت در ده کلمه (Management in 10 words) کتابی الهام‌بخش است که به شما نشان می‌دهد در هر زمینه‌ای که مشغول فعالیت هستید چگونه رهبری کنید، چگونه به افراد انگیزه بدهید و چگونه مهارت‌هایی را که برای پیشرفت لازم است، کسب کنید.

در قسمتی از کتاب صوتی مدیریت در ده کلمه می‌شنویم:

در دهه‌ی۷۰ وقتی به‌عنوان یک بازاریاب جدید و خام به مجموعه‌ی کارمندان تسکو پیوستم این سوپرمارکت زنجیره‌ای در میان فروشگاه‌های خرده‌فروشی دیگر، بسیار فقیر بود. در آن زمان تسکو تلاش می‌کرد شهرتی را که به‌عنوان یک فروشگاه تخفیفی کسب کرده بود از بین ببرد به همین دلیل صرفا روی فروش خوراکی تمرکز داشت و تمام شعبه‌های آن صرفا داخل انگلستان بودند. بااینکه این فروشگاه در طول دهه‌ی ۸۰ به‌سرعت رشد کرد در دهه‌ی ۹۰ همچنان از غول‌های زنجیره‌ای انگلستان یعنی سینزبری و مارکس‌اند اسپنسر عقب بود. در سال ۲۰۱۱ پس از ۱۱ سال مدیرعاملی وقتی تسکو را ترک کردم شش برابر بیشتر از این دو شرکت رشد کرده بود. در حال حاضر تسکو سومین خرده‌فروشی بزرگ دنیا است و در ایالات‌متحده‌ی آمریکا و ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی بیش از ۶۰۰۰ شعبه دارد…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تری لیهی
مترجم: آزاده مبشر

گوینده

فرهاد اتقیایی، شهره روحی

حجم (مگ)

380

مدت زمان (دقیقه)

800

دیدگاهی دارید؟