1

 

مردی که می‌خواست خوشبخت باشد (صوتی)

توضیحات

مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد نوشته‌ی لوران گونل، در قالب یک داستان هیجان‌انگیز و الهام‌بخش، راز خودشناسی و رسیدن به شادی درونی را با شما در میان می‌گذارد. این اثر با بیش از یک میلیون نسخه از پرفروش‌ترین کتاب‌های فرانسوی به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نظر جسمانی سلامت باشید و زندگی‌تان طبق یک روال عادی و بدون مشکل پیش برود اما از درون احساس آرامش و خوشبختی نکنید. به نظرتان علت این موضوع چیست؟ آیا راهی برای کشف و شناخت این حالات درونی وجود دارد؟

لوران گونل در کتاب مردی که می‌خواست خوشبخت باشد (The Man Who Wanted to Be Happy) در قالب یک داستان جذاب، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهد و شما را وارد یک سفر درونی به یاد ماندنی می‌کند.

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی داستان، جویان تصمیم می‌گیرد برای گذراندن تعطیلات به کشور بالی سفر کند و در آنجا لحظات آرامش‌بخشی را پشت سر بگذارد. اما دیدارش با مردی عجیب تمام برنامه‌ریزی‌هایش را تغییر می‌دهد. مردی خردمند و افسانه‌ای به نام استاد سامتیانگ که در همان مواجهه نخست به او می‌گوید که شما فردی سالم هستید اما خوشحال نه! جولیان از این گفته تعجب می‌کند؛ چراکه هیچکس از احوالات درونی او باخبر نبوده اما این مرد حکیم توانسته بود چنین تشخیصی بدهد.

سرانجام در طی دیدارهای متعدد استاد سامتیانگ حرف‌ها و نکات مرموزی را با جولیان در میان می‌گذارد و باعث تعجب و به فکر فرو رفتن این مرد جوان می‌شود.

شما با شنیدن کتاب مردی که می‌خواست خوشبخت باشد، به مرور با نظریات و جهان‌بینی‌های جدیدی آشنا می‌شوید که افکارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. درواقع یاد می‌گیرید که به هر آنچه فکر کنید و معتقد باشید، همان مسئله در واقعیت زندگی‌تان نمایان می‌شود. همچنین با ماهیت شادی واقعی که درون هر فردی وجود دارد، آشنا شده و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را به همراه جولیان و استاد مرموزش پشت سر خواهید گذاشت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

لوران گونل
مترجم نسیم موسوی

گوینده

حمید محمدی

حجم (مگ)

176

مدت زمان (دقیقه)

270

دیدگاهی دارید؟