0

 

موج آزمون ریاضی تجربی

توضیحات

کتاب موج آزمون ریاضی تجربی نشر الگو کتابی آزمون محور و فاقد درسنامه است. این کتاب در واقع می تواند نقش یک منبع مکمل تستی را برای دانش آموزان متوسط و قوی بازی کند. ساختار کتاب این گونه است که در ۱۴ فصلِ موضوعی، آزمون های مباحث مختلف قرار گرفته اند. مثلا فصل هشتم مثلثات است که شامل مثلثات ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم است. بعد از آن فصل ۱۵ ام شامل آزمون های شبیه ساز آزمون های آزمایشی و کنکور است که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد. فصل های ۱۶ و ۱۷ ام پاسخنامه تشریحی و کلیدی کل آزمون هاست و در نهایت فصل ۱۸ ام شامل سوالات کنکور سراسری ۹۹ داخل و خارج از کشور است.

کتاب مجموعا دارای ۲۰۶۰ تست است و ۳۹۶ صفحه است. در فهرست کتاب شماره صفحه تمام آزمون ها مشخص شده است. لحن کتاب رسمی و روان است. در ادامه به بررسی کتاب موج آزمون ریاضی تجربی الگو اثر کاظم اجلالی و ارشک حمیدی می پردازیم.

کتاب موج آزمون ریاضی تجربی دارای طرح روی جلد کارتونی مشابه بقیه کتاب های الگو است. در بخش آزمون ها همه موارد ظاهری مثل فونت و سایز آن، اَشکال و نمودارها مناسب اند و در نظر گرفتن بخشی تحت عنوان محل محاسبات بسیار صفحه آرایی مناسبی را در این قسمت شکل داده است.

پاسخنامه تشریحی دوستونه است و فونت ریزی دارد که در دراز مدت ممکن است آزار دهنده باشد، بخصوص که بین پاسخ تست ها جداکننده ای وجود ندارد. از کاغذ سفید و با کیفیت در چاپ کتاب استفاده شده است و قطع کتاب رحلی است. بخش پاسخنامه دارای حاشیه کناری آبی رنگ است که از کنار قابل تشخیص است و می توان بخش پاسخنامه را خیلی راحت پیدا کرد.

کتاب موج آزمون ریاضیات تجربی فاقد درسنامه است و با توجه به ۲۰۶۰ تستی که دارد دارای حجم معقولی است. داشتن آزمون های مبحثی و جامع برای هر فصل، پوشش تست های برگزیده کنکور، آزمون های مشابه با سرفصل قلم چی، آزمون های شبیه ساز کنکور و پوشش کنکور ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ از ویژگی های کتاب است. پاسخنامه تشریحی کوتاه و کلیدی نیز از سایر ویژگی های کتاب است. قبل از خرید اینترنتی کتاب موج آزمون ریاضی تجربی الگو ادامه مطلب را بخوانید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کاظم اجلالی ارشک حمیدی

تعداد صفحات

416

حجم (مگ)

186

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟