0

 

موضوع پول نیست (صوتی)

توضیحات

احتمالاً شما هم گزاره‌ی «پول خوشبختی نمی‌آورد» را شنیده‌اید. باید به شما بگوییم که این جمله یکی از اشتباه‌ترین جملاتی‌ست که ممکن است در طول زندگی خود بشنوید! ما نمی‌توانیم خوشبختی را با پول مبادله کنیم، اما برای این که یک زندگی باثبات و امن داشته باشیم، به ثروت نیاز داریم.

باب پراکتور (Bob Proctor) در کتاب صوتی موضوع پول نیست (It’s Not About the Money) به شما می‌آموزد که با ایجاد تغییر در درون و در شیوه‌ی نگرش‌تان، می‌توانید در جهت بهبود زندگی شخصی، حرفه‌ای و اقتصادی خود گام بردارید و از پس چالش‌ها به خوبی برآیید. مهم‌ترین نکته‌ای که در این اثر با آن مواجه می‌شوید، این است که یاد می‌گیرید جریان ثروت‌اندوزی را به شیوه‌ای خودکار به راه بیندازید و این بهترین راه برای جذب سرمایه است. کتاب موضوع پول نیست به شما نشان می‌دهد که تنها طریقی که با استفاده از آن می‌توانید به پول برسید این است که از تلاش برای رسیدن به آن دست بکشید! گرچه این جمله ممکن است شما را دچار تعجب کند، اما پس از گوش سپردن به این کتاب صوتی، حق را به نویسنده خواهید داد…

بنابراین، اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که با وجود سال‌ها زحمت، کار و تلاش نتوانسته‌اید از لحاظ مالی به امنیت خاطر برسید و روی آینده‌ی خود سرمایه‌گذاری کنید، استراتژی‌های این کتاب حسابی برای شما کارساز خواهند بود. پس پیش از این تعلل نکنید و با غلبه بر الگوهای مخرب ذهنتان، راه را برای ورود ثروت به زندگی خود باز کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

باب پراکتور
مترجم: مینا تاجری نیکنام

گوینده

مهدی صفری

حجم (مگ)

522

مدت زمان (دقیقه)

370

دیدگاهی دارید؟