0

 

نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید (صوتی)

توضیحات

میچ آلبوم در کتاب صوتی نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید که در حقیقت ادامه رمان پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید است، تصور شما را از دنیای بعد از مرگ تغییر می‌دهد و دیدگاه و تصویر جدیدی از زندگی در این دنیا را برای شما به نمایش می‌گذارد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین آثار در فهرست نیویورک‌تایمز بوده است.

رمان نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید (The next person you meet in heaven) که از کتاب‌های پرفروش سال ۲۰۱۸ است، یک پیچ و تاب هیجان‌انگیز و هوشمندانه دارد. در این کتاب صوتی میچ آلبوم (Mitch Albom) داستان تجدید دیدار ادی آسمانی با آنی – دختر کوچکی که او روی زمین نجاتش داد – را به تصویر می‌کشد و در این بین از نحوه برخورد زندگی و مرگ ما در آن سخن می‌گوید. ۱۵ سال قبل، با انتشار رمان معروف پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، تمامی خوانندگان این رمان عاشق و دوست‌دار ادی کهنه‌سربازی شدند که مکانیک‌کار ماشین‌های یک پارک بازی بود و در حین نجات دادن یک دختر جوان به نام آنی از دنیا رفت.میچ آلبوم در کتاب صوتی نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید که در حقیقت ادامه رمان پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید است، تصور شما را از دنیای بعد از مرگ تغییر می‌دهد و دیدگاه و تصویر جدیدی از زندگی در این دنیا را برای شما به نمایش می‌گذارد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین آثار در فهرست نیویورک‌تایمز بوده است.

رمان نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید (The next person you meet in heaven) که از کتاب‌های پرفروش سال ۲۰۱۸ است، یک پیچ و تاب هیجان‌انگیز و هوشمندانه دارد. در این کتاب صوتی میچ آلبوم (Mitch Albom) داستان تجدید دیدار ادی آسمانی با آنی – دختر کوچکی که او روی زمین نجاتش داد – را به تصویر می‌کشد و در این بین از نحوه برخورد زندگی و مرگ ما در آن سخن می‌گوید. ۱۵ سال قبل، با انتشار رمان معروف پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، تمامی خوانندگان این رمان عاشق و دوست‌دار ادی کهنه‌سربازی شدند که مکانیک‌کار ماشین‌های یک پارک بازی بود و در حین نجات دادن یک دختر جوان به نام آنی از دنیا رفت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

میچ آلبوم
مترجم: زهره زاهدی

گوینده

شهره روحی

حجم (مگ)

321

مدت زمان (دقیقه)

340

دیدگاهی دارید؟