0

 

نوآوری از نان شب واجب تر است (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی نوآوری از نان شب واجب‌تر است نوشته‌ی اسکات دی آنتونی، از ضرورت وجود نوآوری در کار و زندگی انسان‌های امروزی صحبت می‌کند و به معرفی ۱۲ استاد برجسته‌ی نوآوری می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی نوآوری از نان شب واجب‌تر است:

اسکات دی آنتونی (Scott D Anthony) در فصل ابتدایی کتاب صوتی نوآوری از نان شب واجب‌تر است (The little black book of innovation: how it works, how to do it) به مسئله‌ی ضرورت نوآوری اشاره می‌کند. این که نوآوری چیست و چرا باید در زندگی پیشرفت داشته باشید و چطور نوآوری موجب زندگی بانشاط‌تر و سالم‌تر می‌شود. نوآوری مسیرهای تازه‌ای جهت ارتباط با دوستان و خانواده در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما برای ساختن زندگی شادتر کمک می‌کند. نوآوری تعریف مشخصی ندارد. اما تعریف آن به صورت عامیانه اینگونه است: «ایجاد تغییرات در چیزی جا افتاده، به ویژه با معرفی شیوه‌های تازه.» اما تعریفی که اسکات دی آنتونی در این اثر آورده عبارت است از: «چیزی متفاوت و مؤثر».

فصل دوم کتاب به معرفی و شناخت ۱۲ استاد نوآوری اختصاص داده شده است و روش‌ها و ابزارهای مورد استفاده‌ی آن‌ها نیز معرفی می‌شوند. همچنین فهرستی از منابع برای مطالعه در این عرصه به شما ارائه می‌شود. برخی از این استادان برجسته عبارت‌اند از: توماس ادیسون، استیو بلنک، کلیتون کریستنسن، پیتر دروکر، بیل جیمز و جوزف شومپیتر و… .

فصل سوم و چهارم به بررسی ابزارهایی که در فصل قبلی معرفی شده‌، می‌پردازد و از طریق آن‌ها چهار ذهنیت به وجود آورنده‌ی خلاقیت و هفت خطایی که باید از آن دوری کنید را بیان می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اسکات دی آنتونی
مترجم: مریم تقدیسی

گوینده

کامبیز خلیلی، هوتن شاطری پور

حجم (مگ)

230

مدت زمان (دقیقه)

480

دیدگاهی دارید؟