0

 

نگرش همه چیز است (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی نگرش همه چیز است (نگرش یعنی همه چیز) نقشه‌­ای است کامل که مرحله به مرحله بروز پتانسیل­‌ها و کنترل زندگانی شخص را نشان می­دهد و راهنمایی می­کند.

در ۱۲ فصل جف کلر راه تغییرکردن و رسیدن به هدف مورد پسند را مطرح می­کند و توسعه فردی را به­ شکلی بنیادی آموزش می­دهد.

نگرش همه چیز است، راه شادتر بودن، موفقیت بیشتر و درست نگریستن را هموار می­کند.

این­که هم ­اکنون مثبت یا منفی اندیش­ هستید اهمیتی ندارد. اگر منفی­ نگر هستید، موارد عنوان شده را بکارگیرید تا مثبت ­ها را به درونتان وارد کنید و به­ قله برسید. از طرف دیگر با مثبت­نگری و اجرای دستورات این کتاب صوتی به والاترها و درست­ ترها خواهید رسید.

انگیزه­ای غیرقابل وصف در وجودتان نهادینه شده است که توانایی پوست­ عوض کردنتان را دارد. جف کلر وکیلی ساده بود که توانست با تحولات در نگرشش به یک استاد توسعه فردی و سخنران انگیزشی تبدیل شود.

در ادامه باید قید کنیم که تاکید بر مسئولیت­پذیری از مهره­های حیاتی فصول این کتاب صوتی است. جف با مثال­های فراوان مسئله توانایی تغییر دادن و جواب­گو بودن وضع زندگی­ فرد را گوش­زد می­کند. بارها آورده که باید بر افکار، عواطف و امورات زندگی خویش تسلط داشته باشید و با مسئولت­پذیری اقدام کنید.

کتاب صوتی نگرش همه ­چیز است، محتوی قدرتمند و الهام­ بخشی به گوشتان می­رساند، در متحول­ کردن زندگانی یاریتان می­دهد، سطح و وضع سلامت رابطه­­ تان را بهبود می­بخشد و بیشتر شادبودن را در وجودتان نهادینه می­کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جف کلر
مترجم: سیمین عظیمی

گوینده

علی ایمانی نسب

حجم (مگ)

380

مدت زمان (دقیقه)

270

دیدگاهی دارید؟